15 Mart 2011 Salı 15:18

Yeni Kia Rio'dan Yeni Detaylar

Kia'nın küçük sınıf temsilcisi Rio, Cenevre'de tanıtılmasının ardından yeni detaylarını da gün yüzüne çıkardı.

Yeni Kia Rio Detayları İçin Tıklayınız...


kalan karakter 1000

ali ali

ilk baktığımda banada yüksek geldi fiyat ama 1.4 otomatik 110 beygir abs esp dob hensfree hız sbtleme 17jant sanruf iklimdirmeli akıllı klima ısıtmalı ayna dvd çalar djital klima gibi üstün özelliklerde bir araç aradım inanın en uygunlarından biri..

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
15.11.2012 03:10
ergin gümüş ergin gümüş

KİA SORENTO VE KİA ALIRKEN DİKKAT EDİN ? Aslında kia sorento'yu yollarda ilk gördüğüm zaman çok hoşuma gitmişti ,ama başıma gelecekleri bilsem yanından bile geçmezdim..
1 . ilk sene aldığım akay otomotiv battı ve bandrolunu ödemedi , araç alanlar parasının tümünü kaptırdılar ben ucuz kurtardım.....
2 . Aracımın iç tesisatı çalındı bütün sorento'ların soyulduğunu herkes söyleyebilir,4,500 sigortadan parası ödendi ama çalmak çok basit hırsızlar soymak için servislerde satmak için elinden geleni yapıyorlar..
3. Servis kalitesi berbat servise gönderdikten sonra herşeyi düşüne bilirsiniz hersey basınıza gelebilir, yapacakları yerde bozuyorlar çünkü...
4. Aracın malzeme işçiliği sıfır bir parça sökül dümü birdaha takınca işi bitiyor....
5. Servis bakımlı olan aracım 58 bin km de yolda kaldı motor yapıldı 8.500 lira zoru zoruna ödemek durumunda kaldım.
6. Bütün sorento'larda mazot deposu hatalı imal edildiğinden deponun içinde boya kabarıp filtreyi ve enjeksiyonu tıkadığını, paranın haricind

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır4
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
30.07.2012 18:41
eski fiat kullanıcı eski fiat kullanıcı

vw polo ile karşılaştırdım donanım olarak fazlası var fakat polo daha sessiz bence kia biraz pahalı piyasa yapmak için kanpanya ve peşin alım indirim yapmalı

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır2
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
14.05.2012 11:37
sezgin sezgin

galeriye gittim rioyu yakından gördüm cok güzel bir tasarımı var fakat fiyatı cok yüksek

Aynı Görüşte misiniz?
evet10
hayır3
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
27.11.2011 18:39
erdem erdem

güzel bir arabaya benziyor ama fiyatını çok buldum honda toyota ww dururken 38-40 binlira bu arabaya verilmez

Aynı Görüşte misiniz?
evet10
hayır8
cevapla