kapat
Dizel Chevrolet Cruze Şok Fiyatla Geldi!
Yazıya oy verin :
02 Ocak 2012 Pazartesi 15:40

Dizel Chevrolet Cruze Şok Fiyatla Geldi!

Kompakt sınıfın başarılı modellerinden Chevrolet Cruze, 1.6 lt’lik tek benzinli motordan sonra artık 2.0 lt’lik dizel motor seçeneği de sunuyor.

Piyasaya ilk olarak 2008'de sedan karoserle çıkan Chevrolet Cruze, hatchback versiyonun da satışa sunulmasıyla artan versiyon çeşitliliğini şimdi de dizel motorla bir adım öteye taşıyor.

Kompakt sınıfta 1.6 lt ve altı silindir hacmine sahip dizel rakiplerinden farklı olarak 2.0 lt'lik büyük sayılabilecek bir dizelle ithal edilmeye başlanan Chevrolet Cruze'da bu motor hem sedan hem de hatchback versiyonlarda tercih edilebiliyor. 163 HP gücündeki dizel iki farklı donanım seviyesinde sunulurken, 6 ileri manuel şanzıman sadece baz donanım paketi LT'de tercih edilebiliyor. Diğer alternatif 6 kademeli otomatik hem LT'de hem de LTZ donanımlarında sunuluyor.

Dizel motorlu ve manuel şanzımanlı Cruze'lar için başlangıç fiyatları Hatchback'te 56.688 TL, Sedan'da ise 57.532 TL olarak belirlenirken, otomatik şanzıman farkı 1.000 TL olarak belirlenmiş. Ortlama yakıt tüketimlerinin karoser ve şanzıman tipine göre 5.4 lt/100 km ile 6.3 lt/100 km arasında değiştiği dizel motorlu Cruze'ların baz donanım seviyesinde, ön, yan ve perde havayastıkları, ESP, çekiş kontrol sistemi, elektrikli camlar, manuel klima ve alaşım jantlar gibi pek çok konfor ve güvenlik donanımı standart olarak sunuluyor.

Kokpit tasarımında dinamik çizgiler dikkat çekiyor. 2.0 lt'lik dizel yüksek ÖTV'ye rağmen çok rekabetçi bir fiyat etiketi taşıyor.




kalan karakter 1000

YAŞAR BAŞAR YAŞAR BAŞAR

NE OLDU TÜRKİYEDE DAHA SATILMIÇAKMI CEVROLET ARABA

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
22.09.2014 21:29
mustafa mustafa

bence güzel araba

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
21.03.2014 14:10
mustafa mustafa

arkadaslar bende bir ay kadar önce bir araba aldim istanbuldan kullanilmis cruze 2.0 dizel otamatik ve inanin araci hic arasdirmadan aldim ve yaklasik 1000 kilo metre kullanim memlekete götürdüm araci zaten senede bir ay kullanacam ama arac benim hosuma gitti biraz ici bana dar geldi okadar cünkü ben hep büyük arac kullandigimdan olsa gerek ama ileride insallah sorun yasamam dizel olmasina ragmen sessiz buldum araci yol tutusu perfonmansi iceriye ses almamasi benim hosuma gitti yakitina gelince varsin bir litre fazla yaksin hicde önemli degil insallah büyük sorunlar yasamam verdigim paraya göre simdilik on nimara diyebilirim ..

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
21.03.2014 14:06
mustafa mustafa

arkadaslar bende bir ay kadar önce bir araba aldim istanbuldan kullanilmis cruze 2.0 dizel otamatik ve inanin araci hic arasdirmadan aldim ve yaklasik 1000 kilo metre kullanim memlekete götürdüm araci zaten senede bir ay kullanacam ama arac benim hosuma gitti biraz ici bana dar geldi okadar cünkü ben hep büyük arac kullandigimdan olsa gerek ama ileride insallah sorun yasamam dizel olmasina ragmen sessiz buldum araci yol tutusu perfonmansi iceriye ses almamasi benim hosuma gitti yakitina gelince varsin bir litre fazla yaksin hicde önemli degil insallah büyük sorunlar yasamam verdigim paraya göre simdilik on nimara diyebilirim ..

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
21.03.2014 14:06
mustafa mustafa

Keşke 2.0 litre dizel yerine 1.7 litrelik dizel motor seçeneği olsaydı . Vergi avantajı olurdu. Yıllık 2100 tl vergi çok yüksek . Türkiye Cumhuriyet Vergi Dairesi otomobilden en çok para kazanan kurumdur dünyada üstelik sektörden değil . Yeli oto için daha 15 yıla ihtiyaç var . Daha fakülteleri kurlmadı . Biz elelemin arabalarını alıp bir plastik parçasına 150 tl vermeye mahkumuz . Yanlış yerde dünyaya geldik .

Aynı Görüşte misiniz?
evet17
hayır3
cevapla