Korando Sports Geldi
Yazıya oy verin :
29 Mart 2012 Perşembe 12:20

Korando Sports Geldi

Koreli otomobil üreticisi Ssangyong, Actyon Sports'tan sonra Korando Sports'u da piyasaya sürerek Türkiye'de kendi pick-up sayısını ikiye çıkardı.

Pick-Up sınıfının en farklı tasarımlı modellerinden biri olan Actyon Sports ile Türkiye'de kendine önemli bir yer edinen SsangYong, şimdi de ikinci Pick-Up modeli Korando Sports ile alternatifleri arttırıyor.

2.0 lt 155 HP'lik dizel motorla ithal edilen Korando Sports, ilk etapta sadece arkadan itişli olarak gelirken, araçta 6 ileri manuel ve 6 kademeli otomatik şanzıman alternatifleri mevcut.

Tek donanım paketiyle ithal edilen Korando Sports'un başlangıç fiyatı 6 ileri manuel şanzımanda 39.800 TL iken aracın otomatik şanzımanlısı için 42.870 TL isteniyor.




kalan karakter 1000

musa musa

otomatiği tek geçerim. bende zamanında manuel diyordum fakat kullanınca insan fark ediyor ... yakıt düzeyi çok iyi... 1100 km yol 340 lira yaktım. toplam araç ağirliğim yüklü 2700-3000 kg arası idi.
yaylaya çıktım manuelde kullandım yine yüklü 40 kuruş civarında yaktım. rakım 2350 metre. bu koşullar altında gayet normal. fakat şunu söylemek istiyorum shellden başka yerden yakıt kullanmayacaksın . en az tüketim ve en yüksek performansı sağlıyor...

teşekkürler..

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır1
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
15.08.2013 16:30
ibo ibo

manuelllll

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır2
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
08.08.2013 02:44
engin engin

herkeze hayırlı ramazanlar korando otomatikmi yoksa manuelmi daha iyi

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
24.07.2013 23:18
Ahmet Ciftçi Ahmet Ciftçi

Aralık 2012 de aldığım korando sports 6MTQ pickup tan genel olarak memnunum.
Araç güçlü ve sessiz,araçta makas olmadığı için bir otomobil gibi rahat ancak iç tasarım zayıf, kullanılan malzeme kalitesi kötü, kapılardaki cepleri kullanmak mümkün değil, dar ve derin, yol bilgisayarı var ! ancak işik kırmızı olduğundan görmek çok zor. Araçta ki en büyük şikayetim Geri vites ile 1.vites birbirine çok yakın, geri vitese taktım derken ileri, ileri gideceğim derken geriye doğru kalkış tehlikesi var.
Lastikler asfalt yol için, toprak yolda gitmek için A/T lastik almak gerekli. Yakıt tüketimi katalogdaki değere yakın. Şehir dışında ortalama 100-110 km hızla giderken 100 km de 7 lt nin altında yakıyor. Servis ve hizmet kalitesi çok iyi.
Bu araç ile 80 km hız sınırı var , ancak 6 vitese geçtiğinizde hız 100 km yi geçiyor, otomatik hız kontrol -cruise control- olsa çok faydalı olur. Fiyat Fayda oranına göre tavsiye ediyorum.

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
21.05.2013 11:20
Mahmut Gelenek Mahmut Gelenek

S.A. Arkadaşlar bu araç sınıfının en iyisi. Ben L200 almaya gidiyordum ki bir arkadaşım ben zorla Ssangyong bayine götürdü. Allah ondan razı olsun iyi ki girmişim ve almışım. Aracım 30 binde ama ilk günkü konfor ve rahatlığı var. Kalkışlar inanılmaz güzel. Hele arkada oturan çok konforlu. Bölye bir arabada süspansyon olması çok gözel. serviside inanılmaz uzun ve hızlı çalışıyorlar. kesinlikle tavsiye ederim. Ben antalyadan aldım. şimdi yeniden yapılmış şhovrom ve servis. artık bayii değiller ve inanılmaz güzel ilgileniyorlar. gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır0
cevapla