İkinci el karnesi: Peugeot 607
Yazıya oy verin :
03 Kasım 2009 Salı 01:15

İkinci el karnesi: Peugeot 607

Orta-üst sınıfta üç büyük Alman’a karşı yapılan Fransız atakları 607 ile sürerken, benzersiz şık tasarım bile onun ikinci elde çok düşük fiyatlara düşmesine engel olamıyor. Bu ikinci el alıcılar için avantaj.



Bir işadamının arka koltuğunda oturmanın yanı sıra kullanmaktan da zevk alacağı, farklı, konforlu bir otomobil olan Peugeot 607, orta-üst sınıftaki Alman otomobillerine karşı şık bir alternatif. Yerini aldığı 605'in platformu üzerine geliştirilen 607 çok cesur bir tasarıma sahip. Burun yapısında 206'yı hatırlatan yukarı doğru çekik farlar hemen dikkat çekiyor. İki far arasında uzanan geniş ızgara kalınca bir çubukla ikiye bölünmüş. Arka bölümde Bumeranga benzeyen ve çamurluklara doğru dönen kırmızı renkli stoplar büyük tutulmuş. Bagaj kapağının aşağı doğru bombeli yapısı otomobili sıradanlıktan kurtarmış. Yerini aldığı 605'le aynı dingil mesafesine sahip olmasına rağmen, Peugeot 607'nin iç mekanı çok geniş. Öne doğru eğimli kokpitte orta konsol, vites konsoluyla birlikte kesintisiz olarak kol dayanağına kadar gidiyor. Ahşap kaplamalı orta konsolda havalandırma ızgaraları, dörtlü ikaz lambası düğmesi ve büyükçe bir ekran yer alıyor. Önde ve arkada geniş bir diz mesafesi sunan 607'nin arka koltuğundaki kol dayanağı da çok kullanışlı. Peugeot, 607'de ilk kez Tiptronic fonksiyonlu bir gelişmiş otomatik şanzıman kullanıyor. Boyutları ve ağırlığıyla orantılı olarak 80 litrelik bir yakıt deposuna sahip olan 607, hem ön, hem de arka koltuk yolcularına ferah bir iç mekan sunuyor. Sadece büyük boyutlar değil, başarılı iç mekan tasarımı da bu ferahlık hissini destekliyor. Peugeot 607 üst donanım versiyonlarında standart olarak sunulan elektronik kontrollü amortisör ayarı (AMVAR) sayesinde süspansiyon sertliği konfor ya da sportif öncelikli olarak ayarlanabiliyor. Kol dayanağının ön yüzündeki düğmeye basıldığında sportif konuma geçen sistem 9 farklı ayardan en sertine geçiyor. Böylece 607 sportif sürüş beklentilerini de karşılayabiliyor.

Model Bilgileri

1999 Frankfurt Otomobil Fuarı'nda tanıtıldı.
2001 Türkiye'de 2.0 ve 3.0 lt'lik benzinli motorlarla satışa sunuldu.
2003 2.2 lt'lik motor satışa sunuldu.
2004 Makyajlandı. 2.7 lt'lik V6 HDi (204 HP) dizel motor ve 2.2 lt'lik HDi için 6 kademeli şanzıman eklendi.
2006 170 HP güç üreten 2.7 lt'lik çift turbo dizel motor eklendi.

ARTILAR VE EKSİLER

+ Çok iyi süspansiyon sistemi
+ Geniş iç mekan
+ Tasarruflu dizel motorlar
+ Yüksek performanslı benzinli motorlar
+ Konforlu koltuklar
+ Düşük rüzgar gürültüsü
+ Güvenli sürüş özellikleri
+ Zengin konfor ve güvenlik donanımı
- Yüksek yıllık bakım maliyeti
- Yüksek değer kaybı
- Düşük satış adetleri
- Ön ve arka çapraz görüşler kısıtlı
- Elektrik sistemi sorunları

Zayıf Noktalar

• Direksiyon sistemi arızası
• Far sistemi arızası
• Motor yağı azalması

Tavsiye Edilen Motor Seçenekleri


3.0 lt, benzinli, V6, 211 HP.
Bu sınıfa yakışan özelliklere sahip bir atmosferik. Ortalama yakıt tüketimi 10.2 lt/100 km.

2.7 lt, V6, dizel, 204 HP.
Çift turbo beslemesiyle adeta 607'yi uçuruyor. Ortalama yakıt tüketimi 8.4 lt/100 km.




kalan karakter 1000

dareli334 dareli334

sıkıntılı bir araç, 2. el piyasası resmen ölü

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır2
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
18.02.2013 22:43
serdar serdar

bende 2004 607 var çok sıkıntılı bi araç, sürekli elektronik arıza çıkarır ve sorunları bitmiyor.. PARÇASI KORKUNÇ PAHALI

Aynı Görüşte misiniz?
evet11
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
01.02.2013 13:13
ibrahim788 ibrahim788

Bende 607, 2003 Model 2.2 Td Peugeot sahibiyim. Elektronik arızaları doğrudur. Ancak motor yağı azalması olmuyor benim arabamda. Diğer konularda çok memnunum, rahat sürüşü, konforu,sınıfındaki araçlara bakıldığında üstün artıları olan araç.

Aynı Görüşte misiniz?
evet15
hayır4
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
14.11.2009 09:39
ender ender

Bu konforda bir araba yok.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
03.07.2014 23:05
cemal okko cemal okko

keşke bendede olsa

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır9
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
15.05.2012 14:47

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan OTOHABER veya otohaber.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Diğer İlgili Haberler
Markalara Göre Tüm Haberler
Onno Usta
Anket

Sizce En İyi X Modeli Hangisi?

  • Oyla
Otomobil Kredi Hesapla
Kredi Tutarı
TL
Vade
Ay
Faiz
%
hesapla
AYLIK KREDİ TUTARI: TL
Abone