Clio Symbol hakkında bilgi verir misiniz?
Yazıya oy verin :
11 Ağustos 2010 Çarşamba 11:09

Clio Symbol hakkında bilgi verir misiniz?

Renault Clio Symbol 1.5 dCi (65 HP) satın almak istiyorum. Bu aracın 2004 modelini (50.000 km’de) 15.000 TL’ye buldum. Sizden ricam; bu otomobilin teknik özelliklerini ve donanım bilgilerini verebilir misiniz? Ayrıca Clio Symbol’üm olumlu ve olumsuz yönlerini öğrenebilir miyim?



Sayın Gökhan Gülce,

Satın alacağınız 2004 model Renault Clio Symbol 1.5 dCi'nin üretim yılında yayınlanmış standart donanımında: ABS, Acil Fren Destek sistemi, sürücü, yolcu ve hava yastıkları, hıza duyarlı elektro-hidrolik ve yükseklik ayarlı direksiyon sistemi, aktif gergili emniyet kemerleri, arkada üç adet üç noktalı emniyet kemeri, immobilizer, uzaktan kumandalı ve hıza duyarlı merkezi kilit, far yükseklik ayarı, çift açılı sürücü aynası, elektrikli ön camlar, hoparlörlü radyo-teyp, tek parça halinde katlanabilir arka koltuk sırtlığı bulunuyor. Aracın en önemli ve belirgin özelliği 1.5 dCi motorun dünyanın en ekonomik üretimi olmasıdır. Bunun dışında ise yol tutuş ve kullanım emniyeti açısından da başarılı bir araç.




kalan karakter 1000

Özkan Özkan

merhabalar renault 1.5 dci 2003 ve 2006 model arası devir saatli modelinden almaya karar verdim istanbulda satan veya bir bilgisi olan haber ederse sevinirim kesinlikle taksi çıkması istemiyorum ozkancelik28@hot facebook tan mesaj atarsa satan arkadaşlar

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
06.07.2014 02:03
murat öğretmen murat öğretmen

aracım 2006 clio 1,5 80 beygir çok memnunum.36000 de hasarsız şu an satmayı düşünüyorum öğretmenim kendim kaça gider full klima 2 hava yastğı vb.....

Aynı Görüşte misiniz?
evet5
hayır1
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
06.03.2013 14:25
gazi yılmaz gazi yılmaz

onno usta benim 2003 marea exclusive aracım var 150 bin kmde araca lpg 95 000 takıldı ekonomik kullanım için öneriniz .aracımda boya kelleşmesi oldu tavanda ne önerirsiniz renk parlement mavisi
özelliklerini söylermisiniz teşekkür ederimç

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır1
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
06.02.2013 11:43
furkan çarpn furkan çarpn

2009 veya 2010 symbol hakkında bi bilginiz varmı şimdiden tşkr ederim

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır3
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
24.01.2013 19:21
mustafa mustafa

2004 MODEL CLİO SEMBOL
1.4 AUTHENTİGUE satın almak istiyorum 14250 tl bu araçta yol bilgisayarı . devir saati abs filan varmı öğrene bilirmiyim acaba

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır5
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
16.12.2012 19:45
müslüm mercan müslüm mercan

sayın mustafa bende 2003 model clio symbol var 1.5 dci turbo expression (en dolu modeli) rengi aynı resindeki gibi gri sis farı klima çift airbag orjinal clio symbol cantı var aracım kesinlikle taksi çıkması değildir sahibinden.com a ara bölümüne şu kodu 119526922 yazarsanız aracım çıkar saygılar

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla