Honda City hakkında bilgi verir misiniz?
Yazıya oy verin :
22 Mayıs 2012 Salı 10:51

Honda City hakkında bilgi verir misiniz?

Teknik Danışmanımız Onno Usta sorularınızı cevaplıyor.

Honda City satın almayı düşünüyorum. Sizin bu araç hakkında yorumunuza hiç rastlayamadım. Beni City ile ilgili, ikinci el piyasası ve teknik özellikleri hakkında bilgilendirirseniz sevinirim.

Sayın Özaydın Dayı,

Satın Almayı düşündüğünüz Honda City maalesef artık Honda'nın satış listelerinde yer almıyor. Hindistan'da üretilen City'nin motoru Euro 4 normlarında olduğu ve Türkiye'de 2011'de yürürlüğe giren Euro 5 standartlarını karşılayamadığı için satılmıyor. Sonuç olarak Euro 5 standartlarını karşılar ve Türkiye'ye ithal edilirse otohaber Dergisi olarak testini, karşılaştırmasını ve Tüketici Testi'ni yapıp siz okuyucularımıza duyururuz. City'nin 0 km'si olmadığı için daha önce sürüşünde kullandığımız tabloyu sizinle paylaşıyorum.




kalan karakter 1000

Adem Adem

Arkadaslar bnde honda city 2007 model 1.4 motor benzinli bagaj oldukca genis ici konforlu sizce kac tl eder ve km de kac para yakar 40 binde km si MAŞŞALLAH

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
29.07.2014 23:44
hakan hakan

ben 2010 cıty sahibiyim gayet rahat ve konforlu bir araç km rede 35 kuruş yakıyor benzin 5tlden alacaklara tavsiye ederim.bişman olmassınız.

Aynı Görüşte misiniz?
evet19
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
17.02.2013 20:41
city sahibi city sahibi

bende 2006 model ilk 2000 araçtan birinin sahibiyim bunlar dışardan ithal gelen araç sonraki city ler türkiyede üretim veya toplama ile satışa sunulmuş ilk kasanın fiyatı türkiye menşeili olduğu için düşükmüş servise sormuştum yeni kasa city direkt dışardan ithal ve vergileri çok yüksek olduğundan fiyatı civic e yaklaşmıştı o yüzden satış oranları çok düşmüştü ve satışının durdurulduğu söylendi bana serviste.
aile iseniz ve yolculuk ediyorsanız tam bir aile arabası bagajı müthiş az yakan ve performanslı ve masrafsız senede bir kez sevis ücreti var o kadar

Aynı Görüşte misiniz?
evet24
hayır4
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
19.01.2013 00:34
Eylem Eylem

Honda civic hb technology sahibiyim arka silecekler olmadıgı icin çok problem yasıyorum bu konuyla ilgili bir bilginiz varmı ne yapabilirim teşekkürler

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır8
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
02.11.2012 23:56
H. H.

HONDA arabaya hafif demiş City 1150 kg

Aynı Görüşte misiniz?
evet29
hayır5
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
17.07.2012 10:55
murat murat

bende 2009 honda city otomatik 1.4 100 hp 127 nm torka sahip araç var ayrıca f1 şanzuman var 55.0000 - 60.000 tl gibi rakamlara satılan bir çok araca kafa tutacak donanıma sahip bence alınır ayrıca 1214 kğ geliyor.

Aynı Görüşte misiniz?
evet12
hayır0
cevapla