Dört tekerlekten çekiş sistemi 2.0 turbo benzinli modelde isteğe bağlıyken 2.8 turbo benzinli seçeneğinde standart olarak sunuluyor.
500 litrelik bagaj hacmi orta sınıf standartlarını karşılıyor. Bagaj kapağı kaldırıldığında yükleme ağzının biraz dar olduğu fark ediliyor.
Insignia'nın can alıcı noktalarından biri göstergeleri. Beyaz ışıkla aydınlanan göstergeler Sport modunda kırmızıya dönüyor. Flexride donanımı sayesinde Sport ya da Tour sürüş tarzı seçilebiliyor. Config tuşuyla araçla ilgili her türlü bilgiyi kontrol etmek mümkün.
Değerlendirme
Artılar: Yol tutuş, motor, şanzıman, konfor, tasarım.
Eksiler: Opsiyonlarla yükselen fiyat, yakıt tüketimi, dar arka koltuklar.
otohaber yorumu
Insignia'nın sportif tasarımının hakkını 2.0 lt'lik turbo benzinli motor ve Active Select şanzıman kombinasyonu veriyor. Tam bir sürücü
otomobili olan Insignia konforunu ön koltuktakilere daha fazla yaşatıyor. Yaklaşık 7.500 TL karşılığında sunulan 4 tekerlekten çekiş sistemi Insignia'nın elektronik yardımcılarını neredeyse gereksiz kılıyor. Bu sayede sürüş keyfi daha da artıyor. Turbo destekli 220 HP'lik motorun ivmelenme isteği de oldukça başarılı. Insignia, zengin donanımıyla da göz dolduruyor.