kalan karakter 1000

Sonradan takılan xenon farlar muayeneden geçer mi? haberine yapılan yorumlar (21 yorum)

dara.yuksel3 dara.yuksel3

Xenon farlar aslında muayeneden geçerken kusurlu ya da kusursuz olarak rapor veriliyor.Volkswagen Caddy ve bazı modeller de xenon ve xenon plus farlar opsiyonel isteklerden oluşurken toyotasa yetkilileri tüm model alternatiflerinde xenon ve bi-xenon plus farları standart olarak sunuyor.Sayın:Halil Akova size tercih olarak 2014 model Toyota Corolla sedan modelini tercihinizden yana kullanmanızı tavsiye ediyorum.Honda Accord,Opel Astra,Renault Latitude,Renault Laguna III,Renault Fluence,Hyundai Accent Blue,Hyundai Elantra,Skoda Superb,Yeni Skoda Octavia Sedan,Subaru İmpreza WRX GTİ,Subaru Legacy,Toyota Aurion,Toyota Camry,Toyota Avensis ve Toyota Land Cruiser,Toyota Land Cruiser Prado,Yeni Toyota Rav4 ve Yeni Toyota Auris Hatchback Toyota Prius Plug-iN HYBİRD Honda Civic Hybird modelleri baz alınarak 2014 yılında satışa sunulacak olan Toyota Corolla Sedan versiyonu 50.000 TL'den başlayan fiyatlarla 67.000 TL'ye kadar fiyat veriliyor en iyisi siz toyota tokullara gidip inceleyin bu modeli

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
17.07.2013 10:23
2008 Grandtour 2008 Grandtour

2011 yılı merceksiz zenon far Hafif kusur Farlar aşırı yüksek Diye geçerken 2013 Ağır kusur diye gönderdiler bende inat değilmi tam 30. gün sonra farları değişip gidecem Nede olsa ücret alınmıyacakmış 2. sinden 30 günde süresi varmış :DDDDDD

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır1
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
15.07.2013 21:21
Mesut Mesut

Xenon farlı 2008 Focus 2011 Mart muyenesinden geçmişti ancak 2013 yılında ağır kusur olarak değerlendirildi ve geçmedi. söktürdüm mecburen.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır1
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
08.04.2013 18:21
serkan serkan

2004 palıo arabam var xenon far takılı muayeneden gecermı bılgı verırmısınız?

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
29.12.2012 19:41
taylan taylan

aracımda xenon far var muayeneden geçermi araç uayene yaptıran arkadaşlar bilgi verirmi.

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
11.12.2012 14:18
Ufuk Ufuk

2012 itibariyle xenonlu bir aracın muayeneden geçebilmesi için otomotik far ayarlayıcısı bulunmalıdır.Peki nedir bu ? Normal far ayarı yaptıgınız sistem veya düğmenin olması demek degildir.Aracınız setlerden çukurdan vs.den geçerken yani önü yükselip alçaldığında far kendini otomotik olarak karşıdan gelen sürücünün gözünü almayacak şekilde ayarlar.İşte bu otomotik far ayarlıcısıdır ve bunun oldugu xenonlar muaneyeden geçebilir.

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
14.07.2012 17:59
deniz deniz

xenon olan araçlarda yükseklik ayarı ve dahada önemlisi, far yıkama olmak zorunda zaten ...

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
01.05.2012 20:34
burhan burhan

agır kusur geçmiyor muaneye gitmeden önce söktürün

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
28.04.2012 12:47
Sarp Sarp

Ayarsız derken, Farlarınız otomobildeki yüke göre otomatik alçaltma yükseltme ayarı yapması lazım. Otomatik ayar yok veya varda çalışmıyorsa ağır kusur. Zenonlarınızı söktürüp tekrar muayeneye giriyorsunuz.

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla
şikayet et
X

En fazla 1000 karakter

şikayeti gönder
19.03.2012 10:02
Eyup Eyup

Ayarsız derken nasil oluyo

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla