ARKADAŞINA GÖNDER
Test: Mazda6 SW SKY-D 4X4
İsim Soyisim
E-Posta
Alıcı E-Posta
Mesaj
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
www.otohaber.com.tr

Test: Mazda6 SW SKY-D 4X4

Test: Mazda6 SW SKY-D 4X4

Station karoserin fonksiyonelliğini tekrar anlatmaya gerek yok. Buradaki konu Mazda’nın bunu nasıl bu kadar zarif bir şekilde sunup, nasıl cazip bir hale getirebildiği. Station karoser sadece 2,2 litrelik dizel ile satılıyor. Aynı motor, sedan karoserde de var. Mazda6 SW’nın bir diğer özelliği de sadece Sense donanımı ile ithal edilmesi. Sense donanımı, açılabilir cam tavan, radar hız kontrol sistemi (MRCC), akıllı fren sistemi (SBS), arka koltuk ısıtma ve direksiyon üstündeki vites kulakçıklarıyla fark yaratıyor. 30 ile 200 km/s hız arasında çalışan MRCC sistemi öndeki araçla mesafesiyi korumak için fren yapabilen bir hız sabitleme sistemi. Pratik bir şekilde direksiyon üstünden kontrol edilen sistem ile uzun mesafeli yolculuklar daha konforlu hale gelirken, benzerleri gibi 0 km/s hıza kadar durmayıp, 20 km/s altında devreden çıkıyor. 15 km/s-145 km/s arasında aktif olan SBS donanımı da Mazda6 SW’nun çarpmayı önleme ya da şiddetini azaltmak üzere fren sistemini kontrol ediyor.