ARKADAŞINA GÖNDER
BMW M5 Concept
İsim Soyisim
E-Posta
Alıcı E-Posta
Mesaj
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
www.otohaber.com.tr

HABERLER

BMW M5 Concept

15.04.2011 Cuma
BMW M5 CONCEPT

BMW’nin sportif marka imajında en önemli rollerden birine sahip olan M model ailesinin en büyük sedanı olan M5, sonbaharda yollara çıkacak olan beşinci neslinin seri üretime yakın konsept versiyonu Şanghay Otomobil Fuarı’nda sahne alıyor.

Yüksek güç için atmosferik motorlarla yüksek devirler… 'nin M modelleri onlarca yıldır hep bu reçete ile performans tutkunlarına hitap ettiler. Ancak bir devir kapanmak üzere. Alman üretici, 2009 yılında X5 M ve X6 M modellerinde kullanmaya başladığı 4.4 lt'lik çift turbo beslemeli motordan sonra 1 Serisi M Coupe'de de 3.0 lt'lik bir turboya yer vermişti. Şimdi de sıra yeni M5'te! 2011 Şanghay Otomobil Fuarı'nda sergilenecek olan performans konseptinde, X5 M ve X6 M'de görev yapan 4.4 lt'lik çift turbo beslemeli V8 sahne alacak. Son nesil M5'te görev yapan 5.0 lt'lik V10, 507 HP'lik maksimun gücüyle araca 4.7 saniyelik 0-100 km/s hızlanması kazandırıyordu. 4.4 lt'lik V8'in X5 M'deki 555 HP'lik gücü dikkate alındığında, yeni M5'te bu seviyenin aşılmasına kesin gözüyle bakılabilir. Hatta Audi RS6'nın 580 HP'sinin geçilmesi de büyük bir ihtimal. Bir dönem yayılan 4 tekerlekten çekiş dedikodularına tezat bir şekilde alıştığımız gibi arkadan itişli olan , aktif bir arka aksa sahip olacak. Diferansiyel kilidi sensörler yardımıyla çok daha hızlı tepkiler vererek güç aktarımını ve yol tutuşu iyileştirecek. 20 inçlik arka tekerleklere aktarılacak olan turbo güç, yolunu artık 7 kademeli bir çift debriyajlı otomatik şanzımanla bulacak. Son nesilde görev yapan ve aşırı keskin vites geçişleriyle herkese hitap etmeyen sıralı SMG şanzımanın bu açıdan bakıldığında çok özleneceğini sanmıyoruz. Güç artışına karşın, Start-Stop Sistemi ve Efficient Dynamics tedbirleriyle yeni modelde ortalama tüketimin yüzde 25 oranında azalıp 11.0 lt/100 km seviyelerinde gerçekleşmesi bekleniyor. BMW tarafından aracın iç mekanıyla ilgili henüz bir açıklama yapılmasa karşımızda duran dış tasarım sonbaharda tanıtılacak olan seri üretim versiyonunda mikroskobik değişiklikler dışında korunacak. Çok büyük hava girişleriyle süslenen ön tamponda, motorun oksijen ihtiyacını gidermek için sis farlarına yer verilmezken, ön çamurluklardaki hava ızgaraları önceki nesli hatırlatıyor. Arka bölümde bagaj üstünde ince ve zarif bir spoylere kullanılırken, tamponun ortasındaki difüzörün iki yanını da birer çift egzoz süslüyor.

BMW M5 Concept Fotoğrafları İçin Tıklayınız...

kalan karakter 2000

pascal pascal

boyle arabam olsun 42358 lıra borcum olsun bu arabanın ustune araba tanımam mercedes ferrarı hepsı hıkaye varsa yoksa m5

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır1
cevapla 19.01.2012 14:35
UZMAN UZMAN

BİRİSİ MERCEDESTEN ŞAŞMA YAZMIŞ BMW İLE MERCEDESİN PEK FAZLA FARKI YOK ZEVK MESELESİ İKİSİDE ORTAMALAMA GÜÇLERİ AYNI AMA BMW BENİM GÖZ ZEVKİME DAHA AĞIR BASIYOR

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır1
cevapla 27.09.2011 12:51
jardim jardim

on numera araba...............................................................................................

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır1
cevapla 30.08.2011 17:36
jardim jardim

on numera araba.......

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 30.08.2011 17:36
kubilay kubilay

mercedesten şaşma bmw servisleri ile akraba olma

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 10.08.2011 03:50

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan OTOHABER veya otohaber.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BİZE ULAŞIN