HABERLER

Mitsubishi ASX'de Dizel Zamanı

22.12.2011 Perşembe
MİTSUBİSHİ ASX'DE DİZEL ZAMANI

Kompakt SUV araçlar arasında yeni modelleri çıkaracak olan Mitsubishi ASX, dizel motor seçeneğiyle Türkiye’ye ithal ediliyor.

Kompakt SUV sınıfında şimdiye kadar sadece benzinli motorla rekabet eden ASX, artık dizel motorla da ithal ediliyor.

ASX'te görev yapan 1.8 lt 150 HP'lik dizel ünite yüksek ÖTV dilimine girdiği için 109.900 TL'lik başlangıç fiyatına sebep olmuş. 6 ileri manuel şanzımanla kombine edilen dizel motor 5.1 lt/100 km'lik ortalama tüketim değeri sağlarken, motorun ürettiği güç 4 tekerleğe birden aktarılıyor.

ESP, panoramik cam tavan, 17 inçlik alaşım jantlar, anahtarsız çalıştırma, deri döşeme, ısıtmalı ön koltuklar ve elektrikli sürücü koltuğu gibi neredeyse eksiksiz tanımını hak eden Intense donanımıyla ithal edilen ASX 1.8 D-ID otomatik şanzıman sunmamasıyla önemli bir dezavantaja sahip.

kalan karakter 2000

Cafer SEMİZ Cafer SEMİZ

kardeşim bu mitsubushi ile opeli aynı kişi mi yönetiyor burası türkiye burada üsttekiler bizi 1.6 motora mahkum ediyor acaba bunu bilmiyorlar mı yoksa dünyada böyle bir kanunun, böyle bir ülkenin olabileceği onlara fıkra mı geliyor. Bence ikincisi

Aynı Görüşte misiniz?
evet9
hayır0
cevapla 09.07.2014 21:08
canei canei

cx 5 varken o parayı sana ne dıye verelim

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır1
cevapla 03.07.2014 19:40
mehmet çelik mehmet çelik

arkadaşlar emekli olmayı sabırsızlıkla bekliyorum idelimdeki aşkım asx çoooooook iyi bence....

Aynı Görüşte misiniz?
evet5
hayır2
cevapla 02.12.2013 21:03
Nuri Yavuz Nuri Yavuz

1.6 benzinlisi 45-50 bine, 1.8 dizeli 109 bine!..Donanım, torpido, dekor, stil s. ye bakınca, yorum size kalmış.

Aynı Görüşte misiniz?
evet26
hayır2
cevapla 09.01.2012 17:59
Nuri Yavuz Nuri Yavuz

Aynı aracın 1.6 motorlusu 46 binlere satılırken, 1.8 dizeli 109 bin liraya.. Yorum sizin. Benim orumum is yine sn. yerli oto yaptırmak isteyen bakan beye. Otomobil, sacı, plastiği koyup, üzerine presi basmakla üretilmiyor. Ouncağının bile ayrı parçaları, kalıpları var. Biz, öncelikle motordan başlayarak, vites kutuları-akslar ve diferansiyel üretimine geçsek. Buları üretmek için alt yapı ve bilgi, deneym birikimi bizde mevcut. Mesela Japonlar küçük dizel üretemiyorlar. Dünyada dizel otomobil motoru üretenler sayılı, zaman zaman yetiştiremiyorlar. Biz bu dizel motorları üretsek, önce Japonlara satarız. Ford'un motor üretim kapasitesi ve niteliği ortada. Akkardan, Hema, Döktaş-yeni adıyla komponenta, daha Anadolu'da bu konuda çabuk sonuç alınabilecek hayli firmamız var. Bunları yerli montaj fabrikalarına versek bile yeterli sayıya ulaşırız. Kendi kullandığımız araçlara aktığımız motor, şanzıman, aks grubu, diferansiyellerin kalitesini de bu yolla kabul ettiririr, pazarlarız.

Aynı Görüşte misiniz?
evet29
hayır2
cevapla 09.01.2012 17:56

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan OTOHABER veya otohaber.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BİZE ULAŞIN