HABERLER

Opel'den Yeni Dizel

31.01.2013 Perşembe
OPEL'DEN YENİ DİZEL

Mevcut dizel motor seçeneklerinden sadece 1.3 lt’lik ünitesiyle Türkiye MTV duvarını aşabilen Opel, 1.6 lt’lik yeni bir dizel motor ailesini tanıtarak daha geniş kitlelere hitap etmeye çalışacak.

Alüminyum bir bloğa sahip olan motor, Opel'in Euro 6 Normlarına uygun ilk güç ünitesi olma özelliğini taşıyor. Şimdiye kadar sunulan tüm 1.7 lt'lik dizelleri ve 2.0 lt'lik dizelin güçsüz versiyonlarının yerini alacak olan 1.6 lt'lik dizel motorun şu anda açıklanan ilk versiyonu 136 HP güç ve 320 Nm maksimum tork değerleriyle 2.0 lt'lik ortalama bir dizelin değerlerini karşılıyor.

kalan karakter 1000

Özgür Özgür

An itibari ile Astra, Astra Sedan, Meriva ve Zafira modellerinde 1.6 Dizel satışa yapılmaktadır..

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 02.04.2014 04:02
faruk faruk

2014 ün sonları gibi düşünülüyo zafira ya koyuldu diğer modeller için bekleniyor... buda 2015 i bulur

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 06.09.2013 09:45
leica güzel leica güzel

Motor imalat teknolojileri gün geçtikce gelişiyor..gelişecekte... pik döküm-sfereo döküm teknolojisinden sonra , çelik döküm gövde... veee şimdide opelden aliminyum döküm BLOK... ÇOK GÜZEL VE SEVİNDİRİCİ BİR GELİŞME BENCE... inşallah bunu daha-da ileriye götürüp, plastik döküm teknolojisi ile; plastik alaşımdan dökülmüş motor blokları-üst kapkları olur... ee buda tabiki-de motordan alınan güç-ve tork değerlerini artırmakta...

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 07.05.2013 12:41
nicolas nicolas

Yeni astra sedanlarda 1,6 dizel motoru ne zaman satisa cikaracaklar bilgisi olan varsa paylassin lutfen.....

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır0
cevapla 23.03.2013 23:10
ercan ercan

Değerli arkadaşlar, teknik anlamda bir bilgim olmadığından motor ile ilgili değerlendirmelerin bir çoğunu anlamıyorum..yeni astra sedanın dizaynına bayıldım almak istiyordum ancak 1.3 dizel konusunda bu gibi forumlarda olumsuz görüşler sebebiyle kararsızım.. Jettanında içi eski tofaşlar kadar kalitesiz..astranın 1.6 dizeli ne zaman gelir bilgisi olan varmı? başka araç ne bakabilirim..1.6 dizel düşünüyorum..

Aynı Görüşte misiniz?
evet13
hayır1
cevapla 13.03.2013 21:49
murat murat

ben 2013 mart ayında yeni kasa opel astra sedan sport 1.3 dizel aldım,aracı aldıktan bir hafta sonra seyahate çıktım ve 4.000 km yol yaptım,araç konfor ve güvenlik donanımları ile çok doyurucu.performansı gayet iyi ve atak bir araç,otobanda 215km yi zorlanmadan yaptı,daha da hızlanabilirdi ama radar korkusu var...1.3 dizel hantal diyenlere fazla itibar etmeyin bence...

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır8
cevapla 17.05.2013 09:30
nobetcim88 nobetcim88

2014 sonunda diyorlar ama 1.3 dizelde aile arabası için ideal eğer ralli yapmayacaksan.

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır3
cevapla 12.05.2013 22:56
vlk06 vlk06

kia ceed hem 1,6 hem donanımı çok iyi tavsiye ederim

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır1
cevapla 08.05.2013 22:33