otohaber_logo
Haberler
Cenevre'de Golf Zamanı
Volkswagen’in en önemli modeli Golf, Cenevre Otomobil Fuarı’nda iki yeni versiyonuyla tanıtılırken, biri elektrikli diğeri sportif dizel olan yeni Golfler, modelin kompakt sınıftaki krallığını güçlendirecek.
Cenevre'de Golf Zamanı
Volkswagen'in büyük hedefleri var. Bunlar arasında en önemlisi kuşkusuz dünyanın bir numarası olmak. Ve bir numara olmak için yeni teknolojileri geliştirip tüketicilerin kullanımına sunmak da önemli bir rol oynuyor. Wolfsburglu markanın kilit modeli Golf, Cenevre'de sahneye çıkacak olan e-Golf versiyonu, markanın ilk seri üretim elektrikli otomobili olma unvanını gururla taşıyor. Farları, tamponları ve ön ızgarasıyla içten yanmalı motora sahip kardeşlerinden ayrılan e-Golf'ün elektrik motoru 115 HP maksimum güç ve 270 Nm sürekli tork değerleri sunuyor. 0-100 km/s hızlanmasını 11.8 saniyede tamamlayan elektrikli Golf'ün maksimum hızıysa 135 km/s'de sınırlandırılmış. 26.5 kWh kapasiteli lityum iyon batarya arka koltukların altına konumlandırılırken, aracın maksimum menzili 175 km/s. Bataryaların akıllı yerleşimi sayesinde bagaj hacminin normal Golf modelleriyle aynı kalması sağlanırken, bataryalar hızlı şarj ünitesi sayesinde 20 dakikada, standart şarj aletiyle ise yaklaşık 5 saatte şarj edilebiliyorlar. Markanın Cenevre'deki ikinci yeni Golf'ü ise Golf GTD olacak. Altıncı nesilde de sunulan GTD, dizel motorlu GTI tanımını hak ederken, araçta görev yapan 2.0 lt'lik dizel ünite 184 HP gücünde. 6 ileri manuel ve 6 kademeli otomatik şanzıman alternatiflerinin sunulduğu Golf GTD, 0-100 km/s hızlanmasını 7.5 saniyede tamamlayıp 229 km/s maksimum hıza ulaşıyor. Karoserindeki sportif detaylarla dikkat çeken Golf GTD'nin ortalama yakıt tüketimi ise 4.2 lt/100 km (manuel) ve 4.7 lt/100 km(otomatik).

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.