HABERLER

Yeni Tarz Tanıdık Ruh

12.04.2013 Cuma
YENİ TARZ TANIDIK RUH

Kompakt MPV sınıfının kurucu üyelerinden Citroen Picasso, birinci neslinden bu yana önem verdiği özgünlük ve yaratıcılığı yeni neslinde de sürdürürken, aynı zamanda da sınıfının en çevreci modeli haline geliyor.

artık tam anlamıyla geçmişine döndü. Doksanlardan iki binlerin başına kadar tasarım anlamında yaratıcılığını kaybetmiş görünen Fransız markası yeniden herkesin kabul edemeyeceği ama özgün olduğunda hemfikir olacağı ler üretiyor. Yeni C4 Picasso da bu tanımı tam anlamıyla hak ediyor. Citroen'in birinci neslinde sadece Picasso adını kullandığı C4 Picasso, üçüncü neslinde özellikle yüzü ve profil çizgisiyle, aile otomobilleri sıkıcı ve sıradandır klişelerini sarsıyor. Aykırı farları, geniş cam yüzeyleri ve karakteristik siluetiyle kendini belli eden yeni C4 Picasso, 4.43 metrelik uzunluğuyla selefinden 40 mm kısa ve 1.61 metrelik yüksekliği de 50 mm azalmış. Citroen, 50 mm'lik artışla 2.785 mm'ye ulaşan dingil mesafesi, artan iz açıklıkları ve kısalan burun yapısıyla, azalan uzunluk ve yüksekliğe karşın yaşam alanı ve bagajın selef modelden daha geniş olduğunu açıklıyor. Kızaklı arka koltuklar sayesinde bagaj hacminin 537 litre ile 637 litre arasında değişmesi sağlanırken, kabinde de pek çok eşya gözüne yer verilmiş. Citroen ve Peugeot'nun oluşturduğu PSA Grubu'nun EMP2 adını verdikleri yeni platformunda üretilen yeni C4 Picasso, bu platformun ve hafif kapı ve motor kaputu gibi parçaların kullanımı sayesinde selefine göre 140 kg'ye varan bir hafifleme yaşamış. Güçleri 92 HP ile 156 HP arasında değişen 1.6 lt'lik benzinli ve dizel motor seçenekleriyle yollara çıkacak olan yeni C4 Picasso, Airdream versiyonunda 3.8 lt'lik ortalama tüketim ve 98 g/km'lik emisyon değerleriyle sınıfının en çevreci içten yanmalı motora sahip modeli oluyor.

Kokpitte dokunmatik bilgi ekranı standart olarak sunulurken, temel yapı ikinci nesilden devşirilmiş.

kalan karakter 1000

Noyan Sessiz Noyan Sessiz

bu araçta çift kavramaya geçmişler bu ne demek var sen düşün sayın mcp kullanıcısı, citroenin çift kavraması kimin üretimi, şanzıman kodu ne, ıslak mı kuru mu, edc gibi getrag mı; sordum citroen Türkiye'ye tweetterdan eminim onlarda bilmiyorlardır tenezzül edip cevap yazmadılar.

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 16.04.2013 04:06
uzman uzman

Arka koltukları çok güzel,rahat ve değişken görünüyor.İşçiliği güzel olmuş.

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır1
cevapla 15.04.2013 18:14
Ali Rıza Ali Rıza

bende c3 Picasso var çok memmunum ama bu araç daha çok hoşuma gitti daha oturaklı daha uzun duruyor inş çok geçmeden ülkemize gelir, çok beğendim:)

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır2
cevapla 15.04.2013 11:56
kemal kemal

bu aracın artık düşük motor hacimlisini istiyoruz..1.6 nın yıllık vergisi yüksek oluyor..1.3 hacimli ve asagısını istiyoruz..

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır12
cevapla 12.04.2013 19:03

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan OTOHABER veya otohaber.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BİZE ULAŞIN