otohaber_logo
Haberler
Turbo Fön
Spor otomobil tarihinin en uzun soluklu ismi olan Porsche 911 yeni neslinde turbo gücünü artık cabrio versiyonda da sunmaya hazır.
Turbo Fön
Yuvarlak kıvrımlı farlar, eğimli tavan ve arka aksın üzerinde çarpan bir boxer kalp… Porsche 911 50 yıldır aynı reçeteye sadık kalarak spor otomobil arenasının en uzun ömürlü modeli olurken, son nesilde turbo gücünü açık hava keyfiyle birlikte yaşamak isteyenler için 911 Cabriolet hem Turbo hem de Turbo S versiyonlarıyla tanıtıldı. 3.8 lt'lik 6 silindirli boxer 911 Turbo'da 520 HP güç üretirken Turbo S versiyonunda güç 580 HP. 318 km/s'lik maksimum hız her iki versiyonda da aynıyken, 0-100 km/s hızlanması Turbo'da 3.5 saniye, Turbo S'te ise 3.2 saniye sürüyor. Bir önceki nesle göre gücü ve performansı artmasına rağmen daha az yakıt tüketen yeni 911 Turbo Cabriolet neslinin ortalama yakıt tüketimi her iki versiyonda da 9.9 lt/100 km. 7 kademeli çift debriyajlı otomatik şanzımanın 4 tekerleğe birden aktardığı güç, yol ve kullanım şartlarına göre değişik oranlara bölünebiliyor. Magnezyum bir iskelete sahip olan katlanabilir kumaş tavan 50 km/s hıza kadar 13 saniyede açılıp kapanabilirken, tavanın kapalıyken coupe benzeri bir görünüm sunabilmesi için özel bir teknik kullanılmış. Kasım ayındaki Los Angeles Otomobil Fuarı'nda tanıtıldıktan sonra yılın son ayında Avrupa'da yollara çıkacak olan yeni 911 Turbo Cabriolet 174.431 Euro'luk bir Almanya başlangıç fiyatına sahip.
Yazı: Eray Özgür


Arka çamurlukta hava girişi, arka tamponda hava çıkışı, akan havayı arka aksa bastıran hareketli spoyler...



Kağıt üzerinde dört kişilik bir otomobil olan 911 Turbo Cabriolet'de arka koltuklar daha çok ek yükleme alanı olarak kullanılıyor.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.