otohaber_logo
Haberler
"Altın Elbiseli Adam" Barkın Bayoğlu hayatını kaybetti!
Barkın Bayoğlu dün 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde geçirdiği kaza sonrası hayatını kaybetti. Geçmişte otohaber Dergisi'nde de çalışan, Altın Elbiseli Adam lakabıyla bilinen ünlü Motosiklet ve Model Araç Uzmanı Barkın Bayoğlu, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nde
"Altın Elbiseli Adam" Barkın Bayoğlu hayatını kaybetti!

Altın Elbiseli Adam lakabıyla bilinen ve geçmişte otohaber Dergisi'nde de çalışan ünlü Motosiklet ve Model Araç Uzmanı Barkın Bayoğlu'ndan üzücü haber geldi. Barkın Bayoğlu, gece saatlerinde 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde motosikletiyle kaza yaptı. Kazanın ardından ambulansla hastaneye kaldırılan Barkın Bayoğlu tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Barkın Bayoğlu'nun ölüm haberi sevenleri tarafından üzüntüyle karşılandı.

KAZA NASIL MEYDANA GELDİ?

Kaza 15 Temmuz Şehitler Köprüsü çıkışında gece saatlerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre kaza; köprü çıkışında araçlarını park edip aşağı indikten sonra tartışmaya başlayan çift, tartışarak yolda yürümeye başladı. Bu esnada Anadolu Yakası'ndan gelen Barkın Bayoğlu yönetimindeki motosiklet, yolda yürüyen kadına çarptı. Kimliği henüz tespit edilemeyen kadın olay yerinde yaşamını yitirdi. Barkın Bayoğlu ise olay yerine çağrılan ambulansla hastaneye kaldırıldı. Motosiklet dünyasında 'Altın Elbiseli Adam' lakabıyla bilinen Bayoğlu burada yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak yaşamını yitirdi.

BARKIN BAYOĞLU KİMDİR?

Barkın Bayoğlu, 1975 yılında İstanbul'da doğdu. İstanbul'da başladığı ilkokula, ailesinin İngiltere'ye göç etmesi ile orada devam etti. Belçika'da siyasal bilimler okuyan Barkın Bayoğlu, Türkiye'ye geri döndüğü vakit Bilgi Üniversite Siyasal Bilimler ve Uluslar Arası İlişkiler Bölümü'ne devam etti ve buradan mezun oldu. Bilgi Üniversitesi'nin ilk mezunlarından olan Barkın Bayoğlu, 1998'de dördüncülük ile mezun oldu.

Barkın Bayoğlu'nun motosiklete olan ilgisi ilkokul zamanlarına dayanıyor. İngiltere'de gittiği fuarda motosiklet sevdası başlayan Barkın Bayoğlu, ilk motosikletine lisede sahip oldu.

Barkın Bayoğlu, 2000'li yıllarda Telsim'de eğitmen olarak çalışmaya başladığını ifade ediyor. Daha sonra bir ara Kazakistan'da çalışan Barkın Bayoğlu, burada çalışması sonrası biriktirdiği para ile oto sanayide kendisine bir atölye satın aldı. Bu atölyede çevresindekilerin söylediklerine kulak tıkayan Barkın Bayoğlu, ilk motosikletini bir scooter'dan bir chopper'a dönüştürdüğünü anlatıyor.

Barkın Bayoğlu, askerlik için gittiği Afganistan'da barış gücünde gönüllü olarak çalıştı. Askerden döndükten sonra ise İki Teker dergisinde motosiklet test ve editörü oldu. Dergiden istifa etmesi ile otohaber dergisinde çalışmaya başladı.

ALTIN ELBİSELİ ADAM LAKABI NASIL ÇIKTI?

Barkın Bayoğlu, Kazakistan'da çalışırken bir müzede gördüğü M.Ö. 5. yüzyılda ölen bir prensin, altından elbisesi ve kırmızı bir kaftanı ile birlikte gömüldüğünü ve üzerindeki yazıların Türkçe olmasından etkilenir. Türkiye'ye döndüğü zaman bir video çekiminde giydiği tulumun altın rengi olması ile Altın Elbiseli Adam fikri ortaya çıktı.

Barkın Bayoğlu'nun "Altın Elbiseli Adam" ismiyle motosiklet videolarını, incelemelerini ve programlarını takip eden hatırı sayılır bir takipçisi, hayranı vardı.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.