ARKADAŞINA GÖNDER
En İyi Müşteri Deyimi Ödülü Onun Oldu
İsim Soyisim
E-Posta
Alıcı E-Posta
Mesaj
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
www.otohaber.com.tr

PİYASA

En İyi Müşteri Deyimi Ödülü Onun Oldu

31.10.2014 Cuma
EN İYİ MÜŞTERİ DEYİMİ ÖDÜLÜ ONUN OLDU

CMC’nin çağrı merkezi hizmeti verdiği Renault Türkiye, “En İyi Müşteri Deneyimi” ödülüne layık görüldü

Türkiye'nin en dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC'nin 2011 yılından beri çağrı merkezi hizmeti verdiği Renault Türkiye, müşteri deneyimi ile ilgili ödüllerine bir yenisini ekledi. Renault Türkiye, 9. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde "En İyi Müşteri Deneyimi" ödülünü kazandı.

CMC'nin 2011 yılından beri çağrı merkezini yürüttüğü Renault Türkiye, müşteri deneyimi ile ilgili ödüllerine geçtiğimiz günlerde bir yenisini ekledi. Renault Türkiye, 14 Ekim Salı günü düzenlenen 9. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri Töreni'nde "En İyi Müşteri Deneyimi" ödülüne layık görüldü.

Ayrıca Renault Türkiye, A.L.F.A. Awards töreninde, şikayet yönetimi alanında en başarılı markalar arasında yer aldı. Ödül töreninde, yapılan araştırma kapsamında 13 farklı sektörde faaliyet gösteren 250'den fazla marka arasından tüketici şikayetlerini en iyi şekilde yöneten markalar açıklandı. Renault Türkiye, sektör özelinde değerlendirilen markalardan, otomobil segmentinde birincilik ödülüne layık görülen marka oldu.

kalan karakter 2000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan OTOHABER veya otohaber.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.