ARKADAŞINA GÖNDER
VW Bora’nın Motoru Neden Cabuk Isınıyor?
İsim Soyisim
E-Posta
Alıcı E-Posta
Mesaj
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
www.otohaber.com.tr

ONNO USTA

VW Bora’nın Motoru Neden Cabuk Isınıyor?

22.04.2016 Cuma
VW BORA’NIN MOTORU NEDEN CABUK ISINIYOR?

Onno Usta,sorularınızı yanıtlamaya devam ediyor.

LPG'li VW Bora sahibiyim ve aracımla klima açıkken yaklaşık 20 dakika yokuş yukarı çıktım ve motor harareti 90 dereceyi geçerek 100 dereceye yaklaştı. O günden sonra araç rölantide 90 dereceyi geçmeye başladı ve motorda titremeler oluyor. Aracın klimasını kapatınca düz yolda 90 derecelik ısı hızlandığımda 70 dereceye kadar düşüyor soğutma suyunda ise eksilme yağ karışması yok ve tek fan da çalışıyor. Bu konuda neler öneririsiniz?

Halim Demir

Sayın Halim Demir,

Motorunuzun termostatı sağlam ise su ısısının hiç bir şekilde 85 derecenin altına düşmemesi gerekir. Fanlar sağlam ise Klima kapalı iken trafik ortamında 92 derecede çalışmaya başlayarak ısıyı 88 dereceye düşürür ve durur. Klima açıldığında ise fanlar maksimum çalışır ve klima radyatörünü de soğutur. Ancak trafik ortamında veya zorlu tırmanmalarda ısı 100 dereceye kadar da çıkabilir ve fanlar maksimum çalışma ile suyu soğutur. Termostatın yenilenmesi ve fanların çalışmasının kontrolünü yaptırmanız gerekiyor.

kalan karakter 2000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan OTOHABER veya otohaber.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.