ARKADAŞINA GÖNDER
Sürüş İzlenimi: Ford Focus RS
İsim Soyisim
E-Posta
Alıcı E-Posta
Mesaj
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
www.otohaber.com.tr

TEST MERKEZİ

Sürüş İzlenimi: Ford Focus RS

16.03.2016 Çarşamba
SÜRÜŞ İZLENİMİ: FORD FOCUS RS

350 HP gücündeki yeni Ford Focus RS, kompakt sporcular liginde sürüş dinamikleri açısından yeni bir dönemin kapılarını açıyor.

Emisyon normları git gide daha sıkı bir hale geliyor, mühendisler otonom sürüşün peşinde koşuyor ama bazı markalar hala eğlenceyi ön planda tutmayı da ihmal etmiyor. Tıpkı Ford gibi. Markanın kompakt sınıft aki performans makinesi Focus RS, yeni neslinde daha güçlü, 4 tekerlekten çekişli ve sürüş modları arasında "Drift " moduna da sahip. Virajları yan yan geride bırakmak için artık Ken Block gibi bir drift ustası olmak gerekmiyor.

Bağımsız güç dağıtımı yapabilen gelişmiş 4 tekerlekten çekiş sistemi sayesinde direksiyonu kırıp gaz vermekten fazlasına ihtiyacınız yok: Focus RS asla korkutucu bir hale bürünmeden kontrollü yanlamalara izin veriyor.
RS logosunun kullanıldığı 30'uncu Ford modeli olan 350 HP'lik Focus'un "Race" (yarış) modundaysa virajlarda bir otomobilin limitlerinin ne kadar yüksek olabileceği çok geniş bir yelpazede incelenebilir.
Genel sürüş karakteriyle arkadan itişli bir sporcu gibi olan Focus RS'in kompakt ve olgun yapısı beğeni topluyor.Komşuları rahatsız etmeyen, ancak aynı zamanda duyguları ateşleyen melodiler de yayan Ford'un günlük kullanıma uygunluğu bu tür otomobillere örnek olması gereken seviyede.
Ancak şunu da söylemeyi unutmayalım: Bu otomobil ne kadar dengeli görünse de önceliği saf sürüş keyfi ve özellikle performans ve yol tutuşuyla da bunu belli ediyor.
Yazı: Eray Özgür-Horst von Saurma

kalan karakter 2000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan OTOHABER veya otohaber.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.