ARKADAŞINA GÖNDER
TEST · Suzuki Vitara 1.6 GLX AT
İsim Soyisim
E-Posta
Alıcı E-Posta
Mesaj
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
www.otohaber.com.tr

TEST MERKEZİ

TEST · Suzuki Vitara 1.6 GLX AT

08.02.2017 Çarşamba
TEST · SUZUKİ VİTARA 1.6 GLX AT

Tamamen yenilenen Vitara, markasının modern yüzünü temsil ediyor. Sadece benzinli motorlarla satılan Vitara,1.6 VVT, otomatik şanzıman ve 4X4 ile sınav vermeye hazır!

SUV-Crossover sınıfının bugün olduğu kadar popüler olmadığı yıllarda, 1988'de yollara çıkan ailesi, dördüncü nesliyle Türkiye'de satılmaya başlandı. Artık çok daha fazla rakibin olduğu bir sınıfta yer alan Vitara, yeni yüzüyle modernlik konusunda eksikliğini tamamlamış gibi görünüyor. Çift renk karoser, multimedya sistemi gibi yeni donanımlarla günümüz beklentilerine hitap eden daha genç bir Vitara karşımızda.

İlk Vitara'da köşeli hatlar kullanılırken ikinci nesilde yumuşak çizgilere yer verilmişti. Üçüncü nesilde tekrar keskin çizgilere geri dönülmüştü. En son nesilde de köşeli çizgilerle geleneklere uyulduğu görülüyor. Selefine göre daha ince ve uzun tasarlanan farlar Vitara'nın trendi yakalamasını sağlıyor. Donanımına göre krom kaplı olarak gelen ön panjur selefinden daha geniş ve ince bir tasarıma sahip. Ön tamponda daha küçük bir hava girişine yer açılırken tampon köşelerine, standart olarak sunulan LED gündüz farları yerleştirilmiş. aracımızın GLX donanımında sunulan LED farlar da Vitara'nın modern teknolojiye uyum sağladığını gösteriyor.

Profilden bakıldığında selefinin ana hatlarını görüyoruz. 'nin istridye kabuğu olarak adlandırdığı, motor kaputunun A sütunuyla buluştuğu noktada yer alan hava çıkışı görünümü yeni Vitara'da da kullanılıyor. Bu geleneksel tasarım öğesi sadece ikinci nesilde kullanılmadı. Bir diğer kült öğe de bagaj kapağı üstündeki yedek lastikti. Yeni nesilde bu lastik kaldırılmış. Ondan açılan alanda stopların selefindeki gibi dikey değil yatay konumlandırıldığını görüyoruz.

BİZE ULAŞIN