otohaber_logo
MULTIMEDYA
Hyundai Elantra
Hyundai Elantra
1 / 7

Hyundai Elantra

Hyundai Elantra

Hyundai, Elantra'daki makyaj zamanını geçiştirmeden, otomobili detaylı yeniliklerle güncellemeyi tercih etmiş. Otomobilin genelinde Hyundai'nin Avrupa'daki genel tarzından daha farklı, keskin çizgiler ve ince far tasarımı tercih edildiğini görüyoruz. Yeni far tasarımı artık LED teknoloji kullanılması sebebiyle küçülebilmiş. LED aydınlatma yeni tasarlanan stoplarda da kullanılıyor. Elantra'nın tampon, motor kaputu ve çamurluklarında da değişiklikler görülürken arkada da yeni çizgiler dikkat çekiyor.

2 / 7

Hyundai Elantra

Hyundai Elantra

Plakalık bagaj kapağından tampona indirilmiş. Bagaj kapağını açmak için ise Hyundai logosu üstünde, kaportanın bir kısmı esnek malzeme kullanılarak gizli bir düğme haline getirilmiş.

3 / 7

Hyundai Elantra

Hyundai Elantra

Elantra'nın içerisinde de makyajın etkisi hissediliyor. Yeni direksiyon simidi, göstergeler ve klima kumandasıyla ergonomi arttırılmış. Konsolda parlak siyah kaplamalar kullanılarak şıklık arttırılmış. Alüminyum pedal grubuyla da sportif bir algı oluşturulmuş. Havalandırma ızgaraları da yenilenmiş.

4 / 7

Hyundai Elantra

Hyundai Elantra

Multimedya sistemi de Apple CarPlay ve Android Auto ile uyumlu hale getirilirken, güncellenen sürüş modlarının menüsü de net anlaşılır şekilde tasarlanmış. Kablosuz telefon şarj sistemi de yeni eklenen donanımlar arasında. Güvenlik donanımlarındaysa kör nokta uyarısı ve arka çapraz uyarısı sistemi de eklenmiş.

5 / 7

Hyundai Elantra

Hyundai Elantra

Hyundai'nin 127 HP'lik benzinli atmosferik motoru makyajlı Elantra'nın diğer bir yeniliği. Makyaj öncesinde kullanılan motorun güncellenmiş versiyonu olarak adlandırılabilecek motorun daha düşük emisyon ve tüketim iddiası var. Dört silindirli benzinli motorun sessiz çalışma yapısı konforu koruduğunu söyleyebiliriz. Atmosferik motorun karakteristik olarak alt devirlerde zayıf hissettirdiği, devir yükseldiğinde daha tatminkar bir hızlanma sunduğu da bir gerçek.

6 / 7

Hyundai Elantra

Hyundai Elantra

Test aracımızda bulunan tork konvertörlü 6 ileri vitesli otomatik şanzıman konforu korurken yakıt ekonomisini de gözetiyor. 7,8 lt/100 km'lik ortalama test tüketimi Elantra 1.6 MPI otomatiğin makul tüketim sunduğunu gösteriyor.

7 / 7

Hyundai Elantra

Hyundai Elantra

Otomobilin sürüş özelliklerine baktığımızda makyaj öncesiyle aynı olduğunu görüyoruz. Elantra'nın süspansiyon sistemi genel olarak konforlu yapıda. Zemindeki bozukluklar kabin içerisine fazla taşınmıyor. Genel olarak değerlendirdiğimizde makyajlı Hyundai Elantra'nın görsel anlamda farklı bir otomobil gibi göründüğünü ve konforlu sürüş tecrübesiyle de dikkat çektiğini görüyoruz. Yeni atmosferik benzinli motor ve otomatik şanzıman ikilisi konfor beklentilerini karşılıyor. Dizel motorun fiyat listesinde yer almaması ise Elantra'nın rekabet anlamında puan kaybetmesine neden oluyor.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.