otohaber_logo
MULTIMEDYA
BMW Concept Active Tourer
BMW Concept Active Tourer
1 / 7

BMW Concept Active Tourer

BMW Concept Active Tourer

Her marka için belirleyici özellikler vardır. Kimi tasarımı, kimi güvenliği, kimi de lüksüyle akılda kalır. Bazılarıysa arkadan itişle nam salarlar. Tıpkı BMW gibi.

2 / 7

BMW Concept Active Tourer

BMW Concept Active Tourer

Alman markanın 100 yıla yaklaşan mazisinde arkadan itiş hiçbir zaman gündemden düşmedi ve önden çekişli modellere yeşil ışık bugüne kadar hiç yakılmadı. Ama devir değişti. Önden çekişin küçük ve kompakt modellerdeki ağırlık ve yer tasarrufu BMW’yi bu kulvara iterken, markanın önden çekiş dünyasına girişini gerçekleştirecek olan 1 Serisi MPV, Paris Otomobil Fuarı’nda Active Tourer konseptiyle seri üretime çok yakın bir görünümde sahnelenecek.

3 / 7

BMW Concept Active Tourer

BMW Concept Active Tourer

4.35 metre uzunluğundaki kompakt MPV konseptinin 2.67 metrelik dingil mesafesi sınıfındaki en önemli rakiplerinden biri olan Mercedes-Benz B Serisi’nden 3 cm kısa.

4 / 7

BMW Concept Active Tourer

BMW Concept Active Tourer

Çamurluklara doğru uzanan farlar ve büyük ızgara ön bölümün en dikkat çekici noktalarıyken, geriye doğru alçalan tavan ve kaslı arka bölüm, BMW’nin aile otomobilinde de dinamik görünümden vazgeçmediğini gösteriyor.

5 / 7

BMW Concept Active Tourer

BMW Concept Active Tourer

BMW’nin gelecek nesil MINI’de de kullanacağı yeni önden çekiş platformunda yükselen konseptte, aynı zamanda markanın yeni nesil 1.5 lt’lik 3 silindirli motor ailesinden benzinli bir üyenin elektrik motoruyla işbirliği yaptığı bir hibrid sistem kullanılmış.

6 / 7

BMW Concept Active Tourer

BMW Concept Active Tourer

190 HP’lik sistem gücü konsepti 8 saniyede 0’dan 100 km/s’ye ulaştırırken, maksimum hız 200 km/s’de sınırlandırılmış. Hibrid sistemin ortalama benzin tüketimi 2.5 lt/100 km olarak açıklanırken, konsept 30 km boyunca sadece elektrik enerjisiyle yol alabiliyor.

7 / 7

BMW Concept Active Tourer

BMW Concept Active Tourer

5 kişilik bir kabine sahip olan kompakt MPV’nin arka koltukları üç parçalı olarak katlanabilirken, aracın bagaj hacmi konusunda henüz bir açıklama yok. Sürücüye doğru eğimli gelen kokpitteki şeffaf yüzeyler ve pahalı kaplamalar göz ardı edilirse her şey biraz basitleşerek seri üretime hazır bir görünüm sunarken, 1 Serisi MPV’nin 2012 Cenevre Otomobil Fuarı’nda seri üretim haliyle sergilenip 2013’ün ilk yarısında satışa sunulması bekleniyor

Diğer Haberler