otohaber_logo
MULTIMEDYA
BMW X5 xDrive40e Prestige
TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige
1 / 9

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

BMW'nin ana markası altındaki ilk seri üretim plugin hibrit modeli X5 xDrive40e. Şebeke elektriğiyle de bataryalarının şarj olmasını sağlayabilen bu teknolojinin X5 cüssesindeki verimini merak ediyoruz.

2 / 9

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

Bagaj alanının altında yer alan bataryalar normal prizle 3 saat 50 dakikada, i Wallbox ile 2 saat 45 dakikada doluyor.

3 / 9

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

X5 xDrive40e sürüş dinamikleriyle cüssesinden beklenmeyecek kıvraklığa sahip.

4 / 9

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

96 hücreli ve 9,0 kWh kapasiteli elektrik bataryaları şebeke elektriğinden kendi şarj kablosuyla doldurulabiliyor.

5 / 9

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

2,0 litrelik TwinPower turbo motor tek başına 245 HP güç ve 350 Nm tork üretiyor.

6 / 9

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

İç mekanda kullanılan malzemeler çok kaliteli.

7 / 9

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

Vites konsolunda alışıldık sürüş modu düğmesi dışında bir de eDrive düğmesi yer alıyor.

8 / 9

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

9 / 9

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

Diğer Haberler