
TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

BMW'nin ana markası altındaki ilk seri üretim plugin hibrit modeli X5 xDrive40e. Şebeke elektriğiyle de bataryalarının şarj olmasını sağlayabilen bu teknolojinin X5 cüssesindeki verimini merak ediyoruz.
TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

Bagaj alanının altında yer alan bataryalar normal prizle 3 saat 50 dakikada, i Wallbox ile 2 saat 45 dakikada doluyor.
TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

X5 xDrive40e sürüş dinamikleriyle cüssesinden beklenmeyecek kıvraklığa sahip.
TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

96 hücreli ve 9,0 kWh kapasiteli elektrik bataryaları şebeke elektriğinden kendi şarj kablosuyla doldurulabiliyor.
TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

2,0 litrelik TwinPower turbo motor tek başına 245 HP güç ve 350 Nm tork üretiyor.
TEST · BMW X5 xDrive40e Prestige

Vites konsolunda alışıldık sürüş modu düğmesi dışında bir de eDrive düğmesi yer alıyor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.