Corsa OPC Cenevre’yi Isıtıyor
Corsa OPC beklendiği gibi standart versiyona göre daha agresif bir gövde kitine sahip. Spor tamponlar geniş yan etekler ve yalnızca OPC modellerinde sunulan parlak mavi renk otomobilde yer verilen OPC imzalarından.
Corsa OPC Cenevre’yi Isıtıyor
Ayrıca ön tamponda yer alan geniş hava girişleri ve etrafındaki alüminyum çerçeve tasarımın sportifliği kadar şıklığına da vurgu yapıyor.
Corsa OPC Cenevre’yi Isıtıyor
Kaputun ön bölümünde enine doğru uzanan hava girişi,motorun akciğeri görevini görüyor.
Corsa OPC Cenevre’yi Isıtıyor
Arka tarafta ise OPC imzalı spoyler(opsiyonel olarak daha büyük tercih edilebiliyor) ve çift çıkışlı egzoz sistemi dikkat çekiyor. Otomobilde yine sadece OPC modellerine has 17 inç boyutunda hafif alaşım jant kullanılıyor.
Corsa OPC Cenevre’yi Isıtıyor
Dış tasarımdaki sportif ruh iç mekanda da kendini belli ediyor. Recaro koltuklar, üç kollu spor,direksiyon simidi, OPC vites topuzu, spor pedallar ve IntelliLink bilgi-eğlence sistemi kabinde öne çıkan detaylar…
Corsa OPC Cenevre’yi Isıtıyor
Corsa OPC’nin kaputunun altında yer alan 1.6 litrelik Turbo ECOTEC motor 207 HP güç ve 280 Nm tork üretiyor.
Corsa OPC Cenevre’yi Isıtıyor
Yazılım destekli bu motor, 6 ileri manuel şanzımanla kombine ediliyor. Aracın 0’dan 100 km/s hıza ulaşması için 6.8 saniye yeterken, maksimum hız ise 230 km/s olarak belirtiliyor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.
