
Geri Vites Olmaz

Akçakoca ilçesinde yaşayan Sungur, yaptığı açıklamada, aracı proje çizmeden, düşünerek ve deneme yanılma yöntemiyle imal ettiğini, parçaların çoğunluğunun el yapımı olduğunu söyledi.
Geri Vites Olmaz

"Aracı tamamen hobi amaçlı ürettim" diyen Sungur, "'Otomobilimiz olmadığından, otomobil de alamadığımızdan böyle bir şey yapalım' dedik. Motoru su pompası motorudur, kaportayı sacdan yaptık.
Geri Vites Olmaz

Tamamen el emeği. Trafikte en fazla 50 kilometre hız yapabiliyor. Bu otomobilin 5,5 beygir motoru, 3 ileri vitesi var. Bizde R (geri vites) yok" diye konuştu.
Geri Vites Olmaz

Aracı kendi atölyesinde 4 ayda tamamladığını belirten Sungur, her türlü arazi şartlarında ve asfaltta sorunsuz ilerlediğini kaydetti.
Geri Vites Olmaz

"Tersedes"in patentini alma konusunu hiç düşünmediğini dile getiren Sungur, "Aracın patentini almayı düşünmedim. İlk yapan biziz nasılsa, başkası yaparsa zorumuza gitmez, aksine hoşumuza gider" ifadesini kullandı.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.