Hyundai Motor Company (HMC), sürdürülebilir ilerlemeyi devam ettirirken aynı zamanda elektrifikasyon hedefini hızlandırmak için stratejik bir yol haritası açıkladı. HMC üst düzey yönetimi tarafından açıklanan stratejiye göre Hyundai, 2030 yılına kadar satış ve finansal performans hedeflerine odaklanıyor. Hyundai'nin yeni nesil elektrikli araçlarının (BEV) yol haritası şu şekilde destekleniyor: BEV ürün gruplarının güçlendirilmesi, üretim kapasitesinin optimize edilmesi, donanım ve yazılım rekabet gücünün güvence altına alınması. Plan kapsamında Hyundai, yıllık küresel BEV satışlarını 1,87 milyon adede yükseltmeyi ve 2030 yılına kadar yüzde 7'lik bir küresel pazar payı seviyesini güvence altına almayı hedefliyor.
Hyundai ayrıca, orta ve uzun vadeli finansal hedeflerini de paylaştı. Hyundai, elektrifikasyon için 16 milyar dolar yatırım ayırırken, tüm yeniliklerini Hyundai ve Genesis markaları altında gerçekleştirecek. EV satışlarında yüzde 10 daha yüksek bir işletme kar marjı elde etmeyi hedefliyor. Singapur'daki Hyundai Motor Global Inovasyon Merkezi (HMGICS), insan merkezli bir üretim inovasyon platformu inşa edecek. Hyundai, Kore ve Çek Cumhuriyeti'ndeki mevcut BEV üretim tesislerine ek olarak yakın zamanda hizmete açacağı Endonezya fabrikasından da yararlanacak. Böylece, BEV üretim üslerini kademeli olarak genişletmeyi planlayan Hyundai, batarya tedarik zincirini çeşitlendirecek. Hyundai'nin 2022 başında paylaştığı gibi, bu yıl yüzde 13 ile 14 arasında gelir artışı ve yüzde 5,5 ile 6,5 oranında yıllık faaliyet kar marjı planlanıyor. Şirket, toplam araç satışlarında da 4,3 milyon adedi aşmasını hedefliyor.