otohaber_logo
Haberler
Nürburgring’in En Hızlısı Clio R.S. 220 Trophy
Zorluğuyla ünlü Alman pistinin en hızlı küçük sınıf hatchback otomobili Clio R.S. 220 oldu.
Nürburgring’in En Hızlısı Clio R.S. 220 Trophy

Nürburgring'de "En hızlı önden çekişli otomobil" unvanını Honda Civic Type-R'a kaptıran Renault, Clio R.S. 220 Trophy ile teselli buldu. 2015 Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılan Clio R.S. 220 Trophy, standart Clio R.S. 200 EDC'ye göre 36 saniye daha iyi bir zamana imza atarak, Nürburgring'teki turunu 8 dakika 32 saniyede tamamladı. Daha önce Mini JCW 8 dakika 35 saniye, Opel Corsa OPC ise 8 dakika 40 saniyelik tur zamanına imza atmıştı.

Renault Clio R.S. Trophy'nin kaputunun altındaki 1618 cc'lik turbo beslemeli motor 220 HP güç ve 260 Nm maksimum tork üretiyor. Overboost özelliği sayesinde sollama gibi durumlar için kısa süreliğine 20 Nm ekstra tork üretebilen motor, ürettiği gücü Race (yarış) modunda, standarda göre vites geçişlerini yüzde 50 daha hızlı yapabilen çift kavramalı EDC otomatik şanzımanla ön tekerleklere aktarıyor

Diğer Haberler