
Porsche Boxter

Temel karakteri korunan yeni Boxster, her şeyden önce daha keskin gelen hatlarıyla dikkat çekerken, aracın farları 918 Spyder konseptini hatırlatan bir görünüme bürünmüş.
Porsche Boxter

Önceki nesilde arka çamurlukta kendi halinde duran ve motorun soğutulmasını sağlayan hava girişleri, yeni modelde kapılarla bütünleşerek daha belirgin hale gelmişler.
Porsche Boxter

Arka bölümde, motor kapağına, spoyler benzeri bir çıkıntı eklenirken, bu parça stoplarla bütünleşmiş. Katlanabilir kumaş tavanı şimdiye kadar sert bir kapağın ardında gizlenen Boxster’da yeni nesille birlikte bu uygulamadan da vazgeçilmiş.
Porsche Boxter

Tampon-tekerlek mesafelerinin kısaltılmasıyla daha dengeli karoser oranlarına kavuşan yeni Boxster’ın iç mekanında Porsche’nin son dönemde kullanmaya başladığı yüksek ve eğimli orta konsol tercih edilirken, yeni kokpit tasarımı daha lüks ve olgun görünüyor.
Porsche Boxter

Yeni 911’le birlikte hafif üretime daha fazla ağırlık vermeye başlayan Porsche bu anlayışı yeni Boxster’da sürdürüyor. Hafiflemeye eşlik eden verimlilik önlemleriyle ortalama yakıt tüketimini yüzde 15’e varan oranda düşüren Porsche mühendisleri, bunun sonucunda 7.7 lt/100 km’lik bir değer elde etmişler.
Porsche Boxter

Yeni nesilde 2.9 lt 255 HP’lik 6 silindirli boxer motorun yerini 2.7 lt 265 HP’lik yeni bir ünite alırken, bu versiyonun 0-100 km/s hızlanması opsiyonel olarak sunuluyor. 7 kademeli PDK otomatik şanzımanla 5.7 saniye sürüyor. Boxster S’te görev yapan 3.4 lt’lik motor korunurken, güç 310 HP’den 315 HP’ye yükselmiş. Boxster S, 0-100 km/s hızlanmasını PDK şanzımanla 5.0 saniyede tamamlarken, her iki versiyonun manuel şanzımanlı performans değerleri henüz açıklanmadı.
Porsche Boxter

Ortadaki 6 silindirli boxer motorun yapısı korunurken, hem önde hem de arkada bagaj alanları yine söz konusu.
Porsche Boxter

Kırmızı renkli kokpit her zevke hitap etmese de bir Porsche klasiği olarak kişiselleştirme özellikleri arasında yer alıyor.
Porsche Boxter

Nisan ayında Almanya’da yollara çıkacak olan yeni Boxster’ın Türkiye randevusu içinse yaz başı ön görülüyor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.