
TEST · Renault Megane Sedan 1.5 dCi EDC

Fluence devri artık kapandı. Alışıldık Megane Sedan ismi tekrar sahada. Bakalım eski ismini alan yepyeni kompakt sedan beklenen yenilikleri sunuyor mu?
TEST · Renault Megane Sedan 1.5 dCi EDC

Direksiyonun ergonomisi başarılı. Malzeme ve işçilik kalitesi yeterince iyi. Opsiyonel olarak sunulan 8,7 inçlik dokunmatik ekran için 1250 TL isteniyor.
TEST · Renault Megane Sedan 1.5 dCi EDC

Megane Sedan, Hatchback'e göre 273 mm daha uzun. Dingil mesafesi de 42 mm daha fazla.
TEST · Renault Megane Sedan 1.5 dCi EDC

Hatchback'e göre arka koltuklarda daha fazla diz mesafesi sunuluyor. Yedek lastiksiz bagaj 550 litre. Bagajdaki girinti-çıkıntılar kullanımı kısıtlıyor. 500 TL ödeyerek arka tampon altında yaptığınız tekme hareketiyle bagaj kapağı otomatik açılabiliyor.
TEST · Renault Megane Sedan 1.5 dCi EDC

1,5 litrelik turbo dizel motor ekonomi odaklı çalışıyor. 6 ileri EDC sarsıntısız geçiş sağlıyor.
TEST · Renault Megane Sedan 1.5 dCi EDC

Daha iyi bir aydınlatma için üst donanımla LED farlar da alınabiliyor.
TEST · Renault Megane Sedan 1.5 dCi EDC

Vites topuzu önünde 12V çıkış, SD kart, AUX ve iki adet USB girişi bulunuyor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.