Test · Seat Ateca 1.4 TSI DSG
Seat için dönüm noktası denilebilecek bir otomobil, Ateca yollara çıktı. İlk testi için 1.4 TSI ACT motor ve 7 ileri DSG ile gelen Ateca'nın karnesi bakalım nasıl?
Test · Seat Ateca 1.4 TSI DSG
7 ileri vitesli çift kavramalı DSG, direksiyon arkasındaki kulakçıklarla manuel yönetilebiliyor.
Test · Seat Ateca 1.4 TSI DSG
8 inçlik dokunmatik ekrandan Sport ya da Ecotranier bilgileri de izlenebiliyor.
Test · Seat Ateca 1.4 TSI DSG
Profilden net görülen far ve stop arasındaki çizgi VW Tiguan'ı hatırlatıyor. İki otomobilin daha fazla benzememesi için farklı bir arka kelebek camı formu kullanılmış.
Test · Seat Ateca 1.4 TSI DSG
Otomobilin etrafını 360 derece görmeyi sağlayan kamera sistemi park ve manevralarda büyük avantaj sağlıyor.
Test · Seat Ateca 1.4 TSI DSG
Arka koltuklarda sunulan oturma alanı yeterli. Kol dayanağının içerisinde bardaklık bulunuyor.
Test · Seat Ateca 1.4 TSI DSG
150 HP'lik turbo benzinli motor ACT sistemiyle ekonomi için iki silindiri kapatabiliyor.
Test · Seat Ateca 1.4 TSI DSG
Orta konsoldaki ekrandan, sürüş modları takip edilebiliyor. Sistem ekran üstünde ya da dairesel kumanda ile kontrol edilebiliyor.
Test · Seat Ateca 1.4 TSI DSG
Elektrikli bagaj kapağı sayesinde ayak hareketiyle de bagaj açılabiliyor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.
