
Sürüş İzlenimi: Ford Focus RS

Emisyon normları git gide daha sıkı bir hale geliyor, mühendisler otonom sürüşün peşinde koşuyor ama bazı markalar hala eğlenceyi ön planda tutmayı da ihmal etmiyor. Tıpkı Ford gibi. Markanın kompakt sınıft aki performans makinesi Focus RS, yeni neslinde daha güçlü, 4 tekerlekten çekişli ve sürüş modları arasında “Drift ” moduna da sahip. Virajları yan yan geride bırakmak için artık Ken Block gibi bir drift ustası olmak gerekmiyor.
Sürüş İzlenimi: Ford Focus RS

Bağımsız güç dağıtımı yapabilen gelişmiş 4 tekerlekten çekiş sistemi sayesinde direksiyonu kırıp gaz vermekten fazlasına ihtiyacınız yok: Focus RS asla korkutucu bir hale bürünmeden kontrollü yanlamalara izin veriyor.
Sürüş İzlenimi: Ford Focus RS

Bağımsız güç dağıtımı yapabilen gelişmiş 4 tekerlekten çekiş sistemi sayesinde direksiyonu kırıp gaz vermekten fazlasına ihtiyacınız yok: Focus RS asla korkutucu bir hale bürünmeden kontrollü yanlamalara izin veriyor.
Sürüş İzlenimi: Ford Focus RS

Komşuları rahatsız etmeyen, ancak aynı zamanda duyguları ateşleyen melodiler de yayan Ford’un günlük kullanıma uygunluğu bu tür otomobillere örnek olması gereken seviyede. Ancak şunu da söylemeyi unutmayalım: Bu otomobil ne kadar dengeli görünse de önceliği saf sürüş keyfi ve özellikle performans ve yol tutuşuyla da bunu belli ediyor.
Yazı: Eray Özgür-Horst von Saurma
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.