otohaber_logo
MULTIMEDYA
Test: BMW Z4 sDrive35i
Test: BMW Z4 sDrive35i
15 / 11

Test: BMW Z4 335i

Test: BMW Z4 335i

BMW'nin ilk katlanır metal tavanlı roadster modeli olan ikinci nesil Z4, bu sayede hem coupe hem de roadster özelliklerini tek vücutta buluşturuyor.

16 / 11

Test: BMW Z4 335i

Test: BMW Z4 335i

Coupe’den roadster’a dönüşmek için sadece 20 saniye yeterli. Bunun için aracın el frenin çekili olması gerekiyor.

18 / 11

Test: BMW Z4 335i

Test: BMW Z4 335i

Arkadan itişli olan Z4, selefine yakın çizgiler sunuyor. İki kişi için yeterli bir kabine sahip olan roadster’da uzun motor kaputu görüş açılarını kısıtlayabiliyor.

19 / 11

Test: BMW Z4 335i

Test: BMW Z4 335i

Kapaklı küçük eşya gözleri ihmal edilmemiş. Koltuklar arkasındaki bölümde kapaklı bir eşya gözü bulunuyor. Ön konsolda da benzer bir alan var.

20 / 11

Test: BMW Z4 335i

Test: BMW Z4 335i

Bagaj kapağı BMW logosuyla açılıyor. Tavan açıkken, bagaj alanı 310 litreden 180 litreye düşüyor.

21 / 11

Test: BMW Z4 335i

Test: BMW Z4 335i

Motor kaputu altındaki uzunlamasına yerleştirilmiş, sıralı 6 silindirli, 3.0 lt’lik çift turbo, benzinli motor performansı ve sesiyle çok başarılı.

22 / 11

Test: BMW Z4 335i

Test: BMW Z4 335i

7 kademeli, çift debriyajlı otomatik şanzıman sarsıntısız ve seri vites geçişleri sunarak sürüş keyfini zirveye taşıyor

23 / 11

Test: BMW Z4 335i

Test: BMW Z4 335i

Direksiyon arkasındaki vites değişim kulakçıkları direksiyona sabit. Kapı içindeki eşya gözüne, rahat ulaşmak için açılır bir sistem yapılmış.

24 / 11

Test: BMW Z4 335i

Test: BMW Z4 335i

Süspansiyon ayarları sert veya normal seçenekleri arasında değiştirilebiliyor. Yol bilgisayarı sinyal kolu üzerinden kontrol ediliyor.

25 / 11

Test: BMW Z4 335i

Test: BMW Z4 335i

Z4 bu tuşa basılınca kükrüyor. Direksiyon ısıtma standart.

27 / 11

Test: BMW Z4 335i

Test: BMW Z4 335i

İç mekan yeni bir roadster için gösterişten uzak ve sade. Üst düzeydeki malzeme ve işçilik kalitesiyle göz dolduruyor.

Diğer Haberler