
Volkswagen Budd-e Konsepti CES’te Sahneye Çıktı

LED farları ve büyük ızgara etrafındaki LED ambiyans aydınlatmalarıyla ışıltılı bir yüze sahip olan Budd-e konseptinde kendine has stop lambaları ve 21 inç hafif alaşım jantları öne çıkıyor. Aracın tavanına entregre edilen solar paneller ve dijital yan aynalar ise modelin gelecek yıllar için ilham verici özellikleri arasında yer alıyor.
Volkswagen Budd-e Konsepti CES’te Sahneye Çıktı

İç mekanda yer alan büyük gösterge paneli ve arka tarafta yer alan televizyon vari ekran kabinin öne çıkan detayları arasında kendini gösteriyor. Hem ses, hem de hareket sensörleri yardımıyla açılan kayar kapılara ek olarak aracın içerisindeki sıcaklığı da sesli komut sayesinde ayarlayabilmek mümkün.
Volkswagen Budd-e Konsepti CES’te Sahneye Çıktı

Budd-e konsepti, 4597 mm uzunluğu, 1930 mm genişliği, 1828 mm yüksekliği ve 3149 mm’lik dingil uzunluğuyla Volkswagen Touran ve Transporter arasında konumlanıyor.
Volkswagen Budd-e Konsepti CES’te Sahneye Çıktı

Volkswagen’in elektrikli ve plug-in hibrit modelleri için geliştirdiği tamamen yeni MEB(Moduler Electric Platform) platformu üzerinden yükselen model, büyük bataryaları sayesinde daha uzun menzil ve standart elektrikli araçlardan daha iyi sürüş dinamikleri sunması için tasarlanmış. Dört tekerlekten çekiş sistemine sahip tamamen elektrikli Budd-e konsepti, tamamen dolu bataryası sayesinde 600 km yol yapabildiği belirtiliyor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.