
Yeni Passat’ta Seçenekler Artıyor

Volkswagen, Yeni Passat model ailesinin daha önce manuel şanzımanlı sunduğu benzinli versiyonlarına, DSG şanzımanlı seçeneklerinin satışına başladı.
Yeni Passat’ta Seçenekler Artıyor

1,4 litrelik TSI BMT 125 HP 7 ileri DSG seçeneği, 84 bin 100 TL’den başlayan fiyatlarla sunulurken, 1,4 litrelik TSI BMT ACT 150 HP 7 ileri DSG seçeneğinin başlangıç fiyatı ise 102 bin 900 TL.
Yeni Passat’ta Seçenekler Artıyor

Yeni Passat’ın 1.4 litrelik TSI DSG şanzımanlı 125 HP güç üreten sedan karoseri versiyonu, Trendline, Comfortline ve Highline donanım seviyeleriyle alınabiliyor.
Yeni Passat’ta Seçenekler Artıyor

Sedan seçeneğinde ayrıca, aynı motorun 150 HP güç üreten, BlueMotion Teknoloji ve ACT’li (Aktif Silindir Yönetimi) versiyonu ise Comfortline ve Highline donanım seviyesinde sunuluyor.
Yeni Passat’ta Seçenekler Artıyor

DSG şanzıman, ailenin 1.4 litrelik TSI Variant modellerinde de yer alıyor; 125 HP güç üreten BlueMotion Teknolojili ve 150 HP güç üreten BlueMotion Teknoloji, ACT’li olmak üzere iki seçenekle sunulan Passat Variant’lar Comfortline ve Highline donanımla satılıyor.
Yeni Passat’ta Seçenekler Artıyor

Yeni Passat’ın 125 HP güç üreten seçeneği, 100km/s hıza 9,7 saniyede ulaşırken, 100km’de ortalama 5,1 lt yakıt tüketimi ve km’de 117g CO2 salımı değerine sahip.
Yeni Passat’ta Seçenekler Artıyor

Benzinli seçeneklerin bir diğeri olan 150 HP güce sahip versiyonda ise araç 100km/s hıza 8,4 saniyede ulaşabiliyor.
Yeni Passat’ta Seçenekler Artıyor

Ortalama yakıt tüketimi değeri 5,1lt/100km olan bu versiyonun CO2 emisyonu değeri ise 118g/km.
Yeni Passat’ta Seçenekler Artıyor

Yeni Passat’ın benzinli versiyonlarının 150 HP güç üreten seçeneklerinde sunulan Aktif silindir yönetimi (ACT), Volkswagen’in verimlilik konusundaki iddiasını ortaya koyuyor.
Yeni Passat’ta Seçenekler Artıyor

Egzoz turboşarjıyla aşırı beslenen 4 silindirli 16 supaplı 1,4 lt TSI ACT 150 HP motor sayesinde, 250 Nm maksimum torkunun 100 Nm ve daha düşüğü talep edildiğinde ve 1250 - 4000 dv/dk arasında, saatte 130 km/s’in altında ilerlendiği sırada dört silindirin ikisi hissettirmeden devre dışı bırakılabiliyor. Bu işlem, motorun etki derecesini optimize ediyor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.