
Yeni Q7 Kendini Gösterdi

İlk olarak 2006 yılında Türkiye yollarına giren ve Alman markanın ilk SUV modeli olan Q7, artık yeni haliyle SUV sınıfına farklı bir soluk getirmeyi hedefliyor.
Yeni Q7 Kendini Gösterdi

2005 yılında Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tanıtılan model, o dönem daha satışa sunulmadan 17 bin sipariş alarak ne denli başarılı bir model olacağının sinyallerini verirken, yeni nesil de eskisini aratmayacak türden...
Yeni Q7 Kendini Gösterdi

MLB Evo platformunda yükselen ve selefine göre 325 kg daha hafif olan ikinci nesil Q7, 3.0 litrelik TDi motoruyla toplamda 1995 kg ağırlığıyla sınıfının en hafif araçlarından biri olma özelliği taşıyor.
Yeni Q7 Kendini Gösterdi

Aracın hafiflemesindeki en önemli etken şaside kullanılan güçlü çelik ve alüminyum malzeme olurken, yalnızca bunun sayesinde yeni Q7, 100 kg hafiflemeyi başardı.
Yeni Q7 Kendini Gösterdi

Ayrıca aracın kapıları, kaputu, ön çamurluğu ve bagaj kapağı tamamen alüminyumdan tasarlandı.
Yeni Q7 Kendini Gösterdi

Xenon, LED ve matrix LED farların sunulduğu yeni Q7'de hareketli LED gündüz farlarına da yer veriliyor.
Yeni Q7 Kendini Gösterdi

Ayrıca stoplar üzerinde dinamik sinyal lambaları da opsiyon listesinde yer alıyor. 0.32 cd sürtünme katsayısına sahip yeni model, eskisine göre 37mm daha kısa ve 15 mm daha dar.
Yeni Q7 Kendini Gösterdi

Yükseklik ise eski modelle aynı... Daha küçük olsa da yeni Q7, iç mekanda selefine göre daha geniş bir yaşam alanı sunmayı başarıyor.
Yeni Q7 Kendini Gösterdi

İç mekanda üçüncü nesil TT'de de gördüğümüz genel temanın kullanılması ilk dikkat çeken unsur olurken, büyük bir multimedya ekranı ve MMI bilgi-eğlence sistemi yeni Q7'nin göze hoş gelen detaylarından.
Yeni Q7 Kendini Gösterdi

Ayrıca Q7'nin arka bölümünde de konfor düşünülüyor. 10.1 inç'lik iki multimedya ekranı opsiyon olarak tercih listesinde yer alıyor.
Yeni Q7 Kendini Gösterdi

Yeni Q7 ile birlikte 3.0 litrelik TDi 272 HP güç ve 600 Nm tork üreten motor, yine 3.0 litrelik TD 218 HP güç ve 500 Nm tork üreten bir ünite, dizel cephesindeki seçenekleri oluşturuyor. Benzinli de ise 3.0 litrelik 333 HP güç ve 440 Nm tork üreten TFSI motor, ayrıca Asya ve ABD pazarında satışa sunulması planlanan 2.0 TFSI, 252 HP ve 370 Nm üretiyor
Yeni Q7 Kendini Gösterdi

Modelin ayrıca bir de e-tron olug-in hybrid versiyonu olacak. Bu versiyonun en ilginç özelliği ise modelin Audi'nin ilk dizel plug-in hibrid modeli olması...
Yeni Q7 Kendini Gösterdi

3.0 litrelik TDi motor ve elektrikli motor kombinasyonu toplamda 373 HP güç ve 700 Nm tork değerine sahip. 8 kademeli otomatik şanzımanla kombine edilen Audi Q7 e-tron, 0'dan 100 km/s hıza 6 saniyede ulaşmayı başarıyor.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.