ARKADAŞINA GÖNDER
KARŞILAŞTIRMA · Porsche 901, Porsche 911
İsim Soyisim
E-Posta
Alıcı E-Posta
Mesaj
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
www.otohaber.com.tr

KARŞILAŞTIRMA · Porsche 901, Porsche 911

KARŞILAŞTIRMA · Porsche 901, Porsche 911

Gerçek 911 hissini ve benzersiz boxer sesini arkadan itişli ve hava soğutmalı atmosferik motorlu modeller sunabiliyor. 901 ve 993 Carrera S ile bu türün ilk ve son örneklerini bir araya getirdik.Gerçek 911 hissini ve benzersiz boxer sesini arkadan itişli ve hava soğutmalı atmosferik motorlu modeller sunabiliyor. 901 ve 993 Carrera S ile bu türün ilk ve son örneklerini bir araya getirdik.

Saat dokuzu henüz geçti ve ardımızda bol virajlı 130 kilometre köy yolunu son arkadan itişli ve hava soğutmalı atmosferik motorlu 911 olan 993 kodlu Carrera S ile geride bıraktık. Bugün Pfaffenhausen'deki RUF Automobile'deki randevumuzun özel bir nedeni var: Porsche 901. Bahsettiğimiz otomobilin ilk 82 tanesi 911 yerine 901 adını taşıyan spor otomobil efsanesinin ilk sürümünden bir örnek. 901, 1963 yılında bugün de devam eden başarı hikayesi 911'in ilk adımıydı. Bugün ilk 901'den bu yana yarım yüzyılı aşkın bir zaman geçti. Ancak benzersiz siluetin odağında olduğu tasarım, arka aksın arkasına yerleştirilen 6 silindirli boxer motor ve saf sportiflik modern 911'lerde de sürüyor. 1996 yılı 911 hikayesinde büyük bir kırılmanın yaşandığı yıl oldu: 996 kodlu 911 nesliyle birlikte motorun soğutulması için hava yerine daha verimli olan suya geçildi.

BİZE ULAŞIN