otohaber_logo
Haberler
Renault Espace
Avrupa’daki MPV sınıfının yaygınlaşmasını sağlayan sembol model Renault Espace, 2003’de yollara çıkan dördüncü neslin sonunda bir makyaj operasyonundan geçti.
Renault Espace

Neredeyse 10 yıldır yollarda olan büyük boy MPV her ne kadar ülkemizde hiçbir zaman istenilen satış rakamlarına ulaşamasa da geçen 28 yılın ardından ulaşılan 1.2 milyonluk satış adediyle liderliğini sürdürüyor. Ön tarafta daha büyük marka logosu dikkat çekiciyken kozmetik olarak değişen tamponlarda daha şık bir görünüm elde edilmiş. Espace, bu makyaj ile beraber Renault'nun güncel güvenlik donanımlarıyla da günü yakalıyor.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.