Süperspor sınıfında, performans ve yol tutuşu neredeyse rakipsiz bir günlük kullanıma uygunlukla birleştirmesiyle adeta bir efsane haline gelen Porsche 911 Turbo, geçtiğimiz yıl 911 ailesinin atmosferik versiyonlarına yapılan makyaj ve teknik iyileştirmelerin bir benzeriyle süperspor sınıfında zirvede yer almak için elini güçlendirdi. Frankfurt Otomobil Fuarı'nda otomobilseverlerle buluşacak olan aracın dış tasarımında formu değişen stoplar dışında makyaj öncesine göre değişiklik bulunmazken esas yenilikler motor ve şanzımanda yapılmış. Selefinde 480 HP gücünde olan 3.8 lt'lik 6 silindirli boxer artık 500 HP güç üretirken, motorda atmosferik 911'lerde olduğu gibi direkt benzin enjeksiyonu kullanılmış.
Standart olarak hala 6 ileri manuel şanzımanla donatılan 911 Turbo'da artık demode görünmeye başlayan geleneksel tiptronic şanzımanın yerini çift debriyajlı PDK otomatik şanzıman alıyor. Opsiyon listesinde yer alan bu şanzıman sayesinde 911 Turbo, 0-100 km/s hızlanmasını 3.4 saniyede tamamlarken, aracın ulaştığı maksimum hız 312 km/s. Makyaj öncesinde otomatik şanzımanlı versiyonlarda kullanışsızlığıyla eleştirilen direksiyon üzerindeki vites değiştirme düğmelerinin yerine direksiyonun arkasına yerleştirilen kulakçıklar da sunulacak.
Selefine göre performansı artan yeni 911 Turbo buna karşılık ortalama tüketimde yüzde 18'e kadar yakıt ekonomisi vadediyor. Kasım ayının sonunda Almanya'da 145.871 Euro'dan başlayan fiyatlarla satışa sunulacak olan aracın 2010 başında Türkiye'ye gelmesi bekleniyor.