
Peugeot 301

Birkaç istisna dışında, bugüne kadar bir modelinin selefi yollara çıktığında model kodunun sonundaki numarayı büyüten Peugeot, bundan böyle model kodlarının sonunu 8’e, ortasını 0’a sabitlerken, ilk hanedeki rakam da aracın ait olduğunu sınıfı simgeleyecek. Peki karşımızda duran 301 de neyin nesi o zaman?
Peugeot 301

Peugeot’nun gelişmekte olan pazarları hedefleyen ve “Fetih modelleri” olarak adlandırdığı serilerin son rakamı 1 olacak. 4.44 metre uzunluğundaki kompakt sedan, 2.65 metrelik dingil mesafesine sahip ve yüksek bagaj kapağının altında 506 litrelik geniş bir hacim sunuyor.
Peugeot 301

Peugeot’nun yeni marka ızgarasının dikkat çektiği ön bölümde farlarda küçük bir kıvrıma yer verilirken, profilde ön çamurluktan stoplara kadar uzanan belirgin kat izi de gözden kaçmıyor.
Peugeot 301

İç mekanda kokpit çok modern olmayan bir izlenim bırakırken, elektrikli cam kumandalarının vites konsolunun önüne yerleşimi de bu algıyı destekliyor.
Peugeot 301

1.2 lt 72 HP ve 1.6 lt 115 HP benzinli ile 1.6 lt 92 HP dizel motorlarla yollara çıkacak olan aracın halkla ilk buluşması Kasım ayındaki İstanbul Otomobil Fuarı’nda gerçekleşecek. İspanya’daki Vigo fabrikasında üretilecek olan 301’in 308’den daha uygun bir başlangıç fiyatına sahip olması bekleniyor.
Peugeot 301

Peugeot ürün gamındaki en büyük boşluk 301 ile kapatılacakken, fiyatları rekabetçi olacak.
Otomobil dünyasının en güvenilir bilgi kaynağı
Otomobil dünyasındaki tüm önemli gelişmeleri, doğru ve tarafsız şekilde okura ulaştıran otohaber dergisi yılda 12 sayı çıkan tek otomotiv dergisidir. Yıl boyunca çıkardığı birçok ek yayınla otomobil dünyasına dair her konuda okuruna zengin bir içerik sunar. Elektrikli ve hibrit otomobillerden safkan spor otomobillere, klasik ve antika taşıtlardan SUV ve crossoverlara uzanan zengin bir özel yayın çeşitliliği sunan otohaber dergisi ayrıca yıl boyunca gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmaları da Test Yıllığı dergisinde bir araya topluyor.