otohaber_logo
Haberler
TEST · Hyundai i10 1.2 GO! Special Edition
Sadece otomatik şanzımanla satılan 1,2 litrelik i10’da artık 5 ileri manuel şanzıman da sunuluyor.
TEST · Hyundai i10 1.2 GO! Special Edition

Fiyat listesine 4 ileri vitesli otomatik şanzımanla yerleşen i10 1.2'de artık 5 ileri vitesli manuel şanzıman da tercih edilebiliyor. Manuel şanzımanlı 1,2 litrelik i10, donanım listesine yeni eklenen GO! Special Editon ile alınabiliyor. Bu donanım sadece 1,2 manuel i10 ile sunuluyor. B sütunundaki GO! logosoyla dışarıdan fark edilebilen bu donanımı sunroof ile de ayırt etmek mümkün. İçerisinde çift renkli konsol ve yarı deri döşemeler de GO! Special Edition'ın fark yaratan donanımları.

Yola çıktığımızda i10 1.2'ye manuel şanzımanın çok yakıştığını fark ettik. 4 ileri vitesli otomatik şanzımanın konforunun yeri ayrı olsa da, 5 ileri manuel belirgin vites geçişleri ve yumuşak debriyaj dozlaması ile sürücüsünü çok yormuyor. Atmosferik motorun alt devirlerin cansızlığı otomatik şanzımanda i10'nun ayak sürümesine yol açarken manuel şanzıman seçeneği ile daha canlı bir sürüş karakteri elde edilmiş. Yakıt ekonomisi konusunda manuel şanzıman kolaylık sağlıyor. 5,4 litrelik ortalama test tüketimi i10'nun ekonomik yönüne işaret ediyor.

Sonuç olarak i10'nun 1,2 litre manuel şanzıman ikilisinin keyifli bir birliktelik sunduğunu söyleyebiliriz. GO! Special Edition ile gelen sunroof, çift renkli konsol ve yarı deri döşemeler i10'un değerini arttırıyor.

Yazı: Koray Kodal

Fotoğraflar: Ersan Sezer

otohaber Dergisi Eylül 2016 Sayısından Alınmıştır.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.