Toyota Auris, Araç Güvenilirliği Araştırması'nda da 15 bini aşan kullanıcının değerlendirmesi sonucunda C segmentinde 84 puan elde ederek rakiplerini açık bir farkla geride bıraktı. Sahip oldukları araçları 2 yıl boyunca kullanan müşterilerin katıldığı araştırmada, kalite, güvenilirlik, aracın çekiciliği ve kullanım maliyetleri değerlendirildi.
Müşteri Servis Endeksi'nde, Yetkili Satıcı ve Servislerin kalitesi de değerlendirmeye tutuldu. Müşterinin araca sahip olmasından, servise götürmesinde kadar geçen tüm süreçlerin değerlendirildiği araştırmada servis ve satın alma, markaya olan bakış ile bağlılık konusu da dikkate alındı. Toyota kullanıcılarının yüksek memnuniyet duyduğu sonuçlara göre; yeni otomobil alanların, önceki servis deneyimleri de sonuçlara etki eden faktörlerin başında geldi.