otohaber_logo
Haberler
Chevrolet 2010'a hızlı başladı
2009 yılında gerçekleştirdiği büyük çaplı büyümesini 2010 yılında da sürdürmeyi planlayan Chevrolet Türkiye 480 adetlik satış rakamı ile Ocak ayında yüzde 3.81 binek araç pazar payına ulaştı.
Chevrolet 2010'a hızlı başladı




Türkiye'nin en dinamik otomobil markası olma hedefi ile başarı çıtasını sürekli yükselten Chevrolet, 2009 yılında 2008 yılına göre yüzde 92.60'lık bir büyüme göstermiş ve en fazla büyüme gösteren markalardan biri olmuştu.

2009 yılında gerçekleştirdiği büyük çaplı büyümesini 2010 yılında da sürdürmeyi planlayan Chevrolet Türkiye 480 adetlik satış rakamı ile Ocak ayında yüzde 3.81 binek araç pazar payına ulaştı. 2009 yılının tamamında elde edilen yüzde 2.81'e göre yüzde 26.16 oranında daha yüksek pazar payını ifade eden bu oran Chevrolet'yi binek araç pazarında 8. sıraya getirdi.

Global kriz etkisinin öncesi dönemi ifade eden Ocak 2008'e göre ise Chevrolet satışları yüzde 46 büyüdü. Bu büyüme oranı Chevrolet'yi bu dönemede pazarda en fazla büyüyen marka konumuna getirdi.

2009 yılını yüzde 2.81 binek araç pazar payı ile kapattıktan sonra 2010 yılının hemen başında yüzde 3.81 pazar payı ile iddiasını bir kez daha yineledi. Geçtiğimiz yılın Ocak ayına göre yüzde 98'lik bir satış artışı sağladı.

Chevrolet Genel Müdürü Murat Aydın; "2009 yılında en fazla büyüme oranına sahip markalardan birisi olmak bizim için gurur vericiydi, ancak başarımızı büyüterek 2010 yılında da devam ettirmek istiyoruz. Ocak ayında sağlamış olduğumuz yüzde 3.81 pazar payı 2010 yılına iyi başladığımızın bir kanıtı oldu. Şubat ayında satışına başladığımız Yeni Spark, Kompakt Sedan segmentinin en gözde ve güvenli aracı Cruze, 4x4 SUV segment lideri Captiva ve LPG dönüşüm seçenekli ekonomik Aveo - Lacetti modellerimizle yılın geri kalanında da iddialıyız. Türkiye çapında 63 farklı noktadan Chevrolet müşterilerine en iyi hizmeti vermeye çalışan bayi ağımızla Chevrolet markasını istediğimiz noktaya getireceğimize inanıyorum. Chevrolet'nin Türkiye'deki başarısının en önemli unsurlarından birisi de markamızın Türkiye'de aktif ve pasif güvenlik donanımı konusunda öncü ve lider marka olmasındandır. 2010 yılında Chevrolet tarafından satılacak her dört araçtan üçünde ESC(ESP) ve ön-yan-perde hava yastıkları standart olarak sunulacaktır. Bu iddialı güvenlik donanımı ülkemizde sadece Chevrolet ve premium markalar tarafından sağlanmaktadır ." dedi.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.