ARKADAŞINA GÖNDER
Bu Kez Resmen Sahnede
İsim Soyisim
E-Posta
Alıcı E-Posta
Mesaj
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
www.otohaber.com.tr

HABERLER

Bu Kez Resmen Sahnede

27.12.2013 Cuma
BU KEZ RESMEN SAHNEDE

Geçtiğimiz haftalarda sızan fotoğraflarıyla karşınıza çıkarttığımız dördüncü nesil C Serisi, bu kez Mercedes-Benz tarafından resmi olarak tanıtıldı.

Yeni C Serisi, -Benz sahiplerini ikiye bölecek. Ona sahip olacakların S Serisi benzeri tasarımı seveceklerine kuşku yok. Orta sınıf tarifesine lüks sınıf hissi… Öte yandan yüz binlerce lira ödeyerek markanın amiral gemisi S Serisi'ne sahip olanlarsa aradaki bu benzerliğin karşısında biraz bozulabilirler. Gerçek şu ki, yeni C Serisi, ağabeyi S Serisi'ni fazlasıyla hatırlatıyor. 4.69 metrelik uzunluğuyla selefini yaklaşık 10 cm aşan yeni nesil, buna karşın rol modeli S Serisi'nden yaklaşık 35 cm kısa.

Boyutlardaki artışla birlikte özellikle arka koltuktakilere kayda değer bir genişlik artışı sunulduğu iddia edilirken bagaj hacmi de 480 litreyle selefinin 5 litre üstünde. Boyutlardaki artışa rağmen yeni C Serisi'nde alüminyumun yoğun kullanımıyla 100 kg civarında bir hafifleme sağlanmış. Hafiflemede yakıt deposunun artık 41 litre gibi neredeyse küçük sınıf standartlarına çekilmiş olması da rol oynarken opsiyonel olarak 66 litrelik standart bir depo da tercih edilebiliyor.

Mart ayında Almanya'da yollara çıkacak olan yeni C Serisi'nde ilk etapta 1.6 lt 156 HP, 2.0 lt 184 HP, 2.0 lt 211 HP ve 3.0 lt 333 HP'lik 4 benzinli, 2.2 lt 170 HP ve 204 HP'lik iki dizelle satışa sunulacak. Bununla birlikte iki farklı hibrit seçeneği de yeni C Serisi'nde kendine yer bulacak. Bunlardan ilkini 2.0 lt'lik benzinli ünitenin görev yaptığı şarj edilebilir hibrit oluştururken C 300 Bluetec Hybrid 2.2 lt'lik dizel motoruyla tüketim rekorları kırmaya aday.

Sürücüyü saran kokpitiyle dikkat çeken yeni C Serisi'nin kapıların içindeki bazı kumanda elemanları doğrudan ağabey S Serisi'nden alınırken, elektronik güvenlik donanımlarında da adres S Serisi olarak belirlenmiş. Şimdiye kadar sürüş konforu konusunda premium orta sınıfın en iyilerinden sayılan C Serisi, yeni nesille birlikte buna ek olarak dinamizm de eklemek istiyor. Standart süspansiyon sisteminde de 3 farklı sertlik seçeneğinin sunulduğu yeni C Serisi'nde ayrıca bu sınıf için bir ilk olan havalı süspansiyon seçeneği de mevcut. Gaz tepkileri, direksiyon ve şanzımanın işleyişinin 5 kademeli olarak ayarlanabilmesi de yeni neslin kendi açısından ilkleri arasında yer alıyor.

Yazı: Eray Özgür


Exclusive ve AMG paketlerinde gösteriş ve sportiflik arasında seçenek sunuluyor.


Artan boyutlarla birlikte yeni C Serisi'nin oranları da daha güçlü bir hale gelmiş.


Hibrid versiyonların yanında, yakıt hücreli C Serisi'nin de üretilmesi planlanıyor.


İç mekanda sunulan renk seçenekleri farklı zevkleri kapsayacak biçimde tasarlanmış.


Dokunmatik panel baz versiyonda bile tercih edilebilecek.


Kapı içlerindeki kumandalar bire bir Mercedes-Benz S Serisi'nden alınmış.

kalan karakter 2000

Rudolf Diesel Rudolf Diesel

Diesel motorda gücü arttıracağım diye devir ve sıkıştırma oranı arttırıldıkça motorun ömrü azalır.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 27.01.2014 17:33
vovlo vovlo

o arabanın arkası ne yaaa bi cla da bi de bunda iyice batırdılar, mercedes olduğunu bilmesem tata diyecem

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır4
cevapla 06.01.2014 14:35
s60 s60

dizel motorlarında hala teknolojik olarak çok gerideler 2.2 204 hp'lik olanı anlarımda 170 beygirlik 2.2'lik bir hacimde verilmesi rezalet sen 170 hp'lik gücü 2.0 motorda veremiyorsan kusura bakmada gider A4,5 veya 320d alırım daha iyi

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır5
cevapla 04.01.2014 16:35
w210 cu w210 cu

Çok lüx fiyata satarlar artık çok güzel olmuş ,benim hayalimde 2000 veya 99 model w210 almak ama param yok,sadece hayalini kurabiliyorum bu millet nasıl zengin yahu ,şimdi ocaktan sonra peynir ekmek alır gibi alırlar bu c serisini.

Aynı Görüşte misiniz?
evet25
hayır1
cevapla 27.12.2013 20:20
otto otto

Dizel motorda devir ve sıkıştırma oranı ne kadar düşük olursa ömürde o kadar uzun olur, Mercedes bu vardır bir bildiği.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 27.01.2014 17:31
seha seha

geneyok foto

Aynı Görüşte misiniz?
evet5
hayır9
cevapla 27.12.2013 16:38

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan OTOHABER veya otohaber.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.