otohaber_logo
Haberler
Peugeot 5008, 2010'da Türkiye'de
Frankfurt Otomobil Fuarı'nda dünya prömiyeri ile tanıtılan Peugeot 5008, 2010 yılı başında Türkiye pazarına sunulacağı açıklandı.
Peugeot 5008, 2010'da Türkiye'de


Peugeot Türkiye Pazarlama Direktörü Vincent Ricoux, Peugeot'nun, Türkiye piyasasındaki en dinamik markalar arasında olduğunu belirtti.

Ricoux, Peugeot'un yüzde 3,5'lük bir pazar payından yüzde 5,6'ya çıktığını, ürün gamına katılan yeni araçla bu pazar payını yüzde 6'lara, orta vadede de yüzde 8'lere çıkarmayı hedeflediklerini kaydetti.

Bu yıl Peugeot olarak bir ''Fetih stratejisi'' başlattıklarını dile getiren Ricoux, bu kapsamda 3008, 206 'dan sonra 5008'i de Türk müşterisine sunduklarını kaydetti.

Ricoux, Peugeot 5008 ile Türkiye'de ulaşamadıkları bir müşteri kitlesine ulaşacaklarını ve bu araçla toplam otomotiv pazarından yüzde 0,3 artı bir pay alacaklarını ifade ederek, şunları söyledi:

''2010 yılında, bin adet Peugeot 5008 satmayı hedefliyoruz. Tabii bunu çok temkinli söylüyoruz. Çünkü bu yıl olduğu gibi gelecek yıl da çok bir zor bir pazarla karşı karşıyayız. Peugeot 3008 ve 206 gibi 5008 de bize artı değer getirecektir. Bunun en güzel ispatını ekim ayında gördük. Ekim ayında yüzde 6,4'lük bir pazar payına ulaştık. Özellikle 3008 ve 206 sayesinde bunu gerçekleştirdik. Dolayısıyla bu araç modellerinin bize getirdiği büyüme potansiyellerini bu şekilde ispatlamış oluyoruz.''

Peugeot 5008'in Türkiye tanıtımının ocak ayı ortalarında yapılacağını bildiren Ricoux, Peugeot satışlarını artırmak için bayilerin satış performansını artırma, filo satışları gibi, bir çok konu üzerinde çalıştıklarını vurguladı.

Ricoux, Peugeot'nun 2010 yılında yüzde 6, orta vadede yüzde 8 gibi bir pazar payına ulaşmayı hedeflediğini anımsatarak, gelecek yıl otomotiv sektörünü destekleyici tedbirlerin alınmaması durumunda, sektörün yüzde 6 ile yüzde 10 arasında bir daralma yaşayabileceğini belirtti.

Bu yıl sektöre verilen teşviklerin çok iyi işlediğini anlatan Ricoux, ''Bu teşvikler, aslında bayılmakta olan birine iğne yapmak gibi, bir an uyanıyor hasta ama sonra tekrar bayılabilir. Bizim istediğimiz ve arzu ettiğimiz uzun vadeli teşviklerin olması. Başka ülkelerde yapılan bu. Biz uzun vadeli bir vergi teşvikini tercih ederiz. Otomotiv sektöründe bu iniş çıkışları engellemenin uzun vadeli düşünebilmenin en iyi yöntemi. Herkes için daha iyi olduğunu düşünüyorum'' diye konuştu.

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.