otohaber_logo
Haberler
Yenilenen Renault Master farklı güç alternatifleriyle dikkat çekiyor
Yeni Renault Master motor seçenekleri, teknolojileri ve tasarımıyla dikkat çekiyor.
Yenilen Renault Master farklı güç alternatifleriyle dikkat çekiyor

Yenilenen Renault Master tasarımı, motor seçenekleri, teknolojileri, artan yükleme hacmiyle oldukça iddialı görünüyor ve bu aracın 2024 yılı ilkbaharında dünya genelinde yollara çıkması planlanıyor.

Renault Master’ın tasarımı

Renault’nun otomobil modellerinde gördüğümüz tasarım diline sahip olan yeni Master modeli, C şeklindeki LED farları, dikey şeritli büyük ızgarası ve yeni teknik özellikleriyle dikkat çekiyor. Köşeli hatlara sahip olan Master’ın A sütünü eğimi, kısalan motor kaputu ve büyüyen cam yüzeyleri da daha iddialı görünmesini sağlıyor.

Motor seçenekleri

Yeni Renault Master’da yüzde 100 elektrikli versiyon görev yapmaya devam ediyor. Elektrikli Master’da 130 HP ve 143 HP gücünde iki elektrikli motor seçeneği var ve her iki versiyon 300 Nm torka sahip. İyileştirmeler yapılan ve motor veriminin arttığı belirtilen elektrikli Master’da iki batarya seçeneği var. Bu aracın 40 kWh kapasiteli batarya ile Master 180 km menzil sunarken 87 kWh ise tek şarj ile 410 km yol kat ediyor. Ayrıca 87 kWh’lık bataryalı Master, 30 dakikalık hızlı şarj ile 229 km menzil elde ediyor. Elektrikli Renault Master’da şebekeyi V2G ile başka bir otomobili ise V2L özellikleriyle şarj edebiliyorsunuz.

Dizel motorlu Master’ta 105 HP, 130 HP, 150 HP ile 170 HP’lik güç seçenekleri bulunuyor ve bu araçta 6 ileri manuel ya da 9 ileri otomatik şanzıman alternatifi sunuluyor.

Ayrıca Renault Master, hidrojenli motor ve yakıt hücrelerine sahip olacak şekilde tasarlandı.

İç mekanı

Tamamen yenilenen kokpitte 10 inçlik OpenR Link multimedya sistemi dikkat çekiyor. İç mekanda 135 litreye varan eşya alanları da yer alıyor. Master’ın yenilenen ön aksı sayesinde daha kısa dönüş mesafesinin olduğu belirtiliyor.

Karoser seçenekleri

40’tan fazla karoser seçeneği bulunan bu araçta L2, L3 ve L4 gövde çeşitliliği sunulmaya devam ediyor. Bu seçeneklerde L2 ile L3 önden çekişli aktarmaya sahip. L3 ve L4 ise arkadan itişli olarak yollara çıkacak. Dördüncü nesil Master’da yeni nesil sürüş destek sistemleri görev yapıyor ve bu aracın 2024 yılı ilkbaharında Avrupa’da yollara çıkması planlanıyor. 

1 / 9

Yeni Renault Master

Yeni Renault Master

2 / 9

Yeni Renault Master

Yeni Renault Master

3 / 9

Yeni Renault Master

Yeni Renault Master

4 / 9

Yeni Renault Master

Yeni Renault Master

5 / 9

Yeni Renault Master

Yeni Renault Master

6 / 9

Yeni Renault Master

Yeni Renault Master

7 / 9

Yeni Renault Master

Yeni Renault Master

8 / 9

Yeni Renault Master

Yeni Renault Master

9 / 9

Yeni Renault Master

Yeni Renault Master

Diğer Haberler

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.